Jeetje, wat wordt iedereen toch op de proef gesteld zeg...Hoop echt dat we allemaal voldragen zwangerschappen mogen hebben..
Wat goed debs, dat je pa zo lief is dat je die mag kopen! super! Ik heb mn broek van de Wehkamp besteld.. Misschien ook een idee?! Ze hebben niet super mooie, maar als je gelukt hebt, kun je er 1tje tussenvinde.. (vind ik)..
Wat heb ik aan? Onderbroekjes? Nee draag nog gewoon me strings...kan niet functioneren overdag met onderbroeken aan...
@ Debs; balen dat je vaker weer chemo moet @ JedidJah; sterkte en niet meteen van het ergste uitgaan hoor! Zijn voorbeelden genoeg van meiden die bloed zijn verloren tijdens de zwangerschap. Laat je even weten wat de huisarts zei? De rest weet ik niet meer Ben zelf niet echt lekker. Ben misselijk, draaierig in mn hoofd en heb buikpijn. Jagh!
zwangerschapsonderbroeken...je weet wel van die omatenten! Gieg...vervelend dat je je niet lekker voelt meis..beginnent griepje miss....of aankondiging eitje?
ooo van die debs die draag ik niet. Heb bij VenD hele stoere grotere slips gekocht.. kan buik mooi overheen hangen hehehe
Draag jij die al? hahaha (grapje debs!) Nee die draag ik nog niet...voel me nu al onaantrekkelijk met die pens, als ik dat erbij aandoe komt het niet meer goed... Moet wel voor meegroeibh's kijken... me tepel hangt nu bijna uit deze...
ik draag touwtjesstrings...hahaha Hangt onder de pens dus heb er geen last van..is toch alleeen een flosdraadje....whahahaha
WHAHAHAHA LOL ja vandaag voor het eerst die tent aangetrokken ...vind het nog steeds wonderlijk dat ze niks opvalt hier op mijn werk...hahah die denken zeker debs is aardig aan de maat aan het worden...mannen he!
Heb wel van die boxers nog liggen...alleen die hebben vrij strakke band eromheen..vind ik niet lekker meer zitten.. Moet toch maar eens hema.nl onveilig maken. Waar heb jij je tenten vandaan?
meegroeiBH's pffff had ik vorige zw 1 gekocht.. en boobs vallen er nu gewoon uit.. lijken wel van die halve cupdingen. maar debs en natjes.. hoest met jullie buik nu? wacht weer op fotos
hihi..die debs! Draag hier ook nog gewoon mn eigen strings! en valt prima onder mn buikie nog haha.. Kon bij wehkamp dit keer niet veel vinden, ik zoek ook nog ff lekker door
lim zal eens kijken of het lukt foto te maken... moment @debs zal eens kijken dan....ieehhh om alleen al die dingen te pakken en naar de kassa te lopen Misschien eerst even online zoeken...