En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hier in de zaanstreek kom je niet zo snel aan de beurt. Zelfs de gyn krijgt het niet zo snel voor elkaar. De HA kent mijn voorgeschiedenis beter dan welke arts ook. Het is gewoon niet anders hier in de zaanstreek want het is hier gewoon heel druk. Iets op spoed duurt hier nog 1 week. Ik ben er blij mee dat is het belangrijkste.

2. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Dat denk ik ook Jedid ;) Fijn dat het nieuws niet zo negatief was, nu afwachten de komende dagen.. *knuf*

3. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ Klingel: spannende dag vandaag! Enneh: niet steeds zeggen dat het allemaal wel aan jou zal liggen hoor, daar weet je nog helemaal niks van! En als het wel zo blijkt te zijn kan je er nog steeds niks aan doen! (Ik begrijp het wel hoor, baal zelf vreselijk van mijn falende lichaam, en kan er ook niks aan doen.)

@ Debs: jakkes weer chemo, ik hoop dat je vader daarna heeeeeeeeel lang stabiel blijft! Wat leuk dat jullie bedje krijgen zeg!

@ NourEl Houda: fijn dat alles ok blijkt te zijn, toch weer een pak van je hart denk ik zo

@ giegel: beterschap hoor, dikke knuf voor jou!

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in Jedid. En ik hoop voor je dat die spoedecho helemaal niet nodig is straks.

Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met huisartsen, vandaar waarschijnlijk mijn reactie. Lang verhaal kort: toen ik voor het eerst in Den Haag bij de huisarts kwam stond er in m'n dossier dat ik een abortus had gehad... Dat was zo aan ze doorgegeven vanuit de vorige praktijk. Is nog een geluk geweest dat ik dat las en er naar vroeg...

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Jedid als jezelf niet gek maakt en je er rust bij hebt dan is het goed... Ik zelf zou het niet makkelijk vinden.

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi juud,
    nee ik laat mn banner niet rekenen vanaf mn ei, maar ik bedoelde dat ik mn ei een week later heb gehad ipv op dag 15, op dag 22 en daarom ga ik dus niet uit van mn laatste menstruatie snappie :D ik zeg dat natuurlijk niet tegen de vk :D haha

he jed, ik moet nog even verder lezen, dus misschien is er inmiddels al wel weer nieuws, maar ik duim echt voor je meid!

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wauw natjes wat een mooi buikje :D je ziet het echt al een beetje,e cht snel! ik hoop dat ik dat ook snel heb

8. natjes

natjes Niet meer actief

Wordt ook steeds moeilijker om hem verborgen te houden...

9. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ NrG: bij het Etos pillen forum willen ze ook vast weten dat je zwanger bent! ;)

10. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Jij kan over 4 dagen al testen! Moet nog langer dan een weekje wachten :)

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik ben er weer. heb geprobeerd te slapen. maar ze zijn aan het bestraten buiten met die stomme lawaai makers... dus lukte niet zo..
    heb dus al boodschappen gedaan nu.
    ik zit aan de snoep (zure gum snoepjes)
    @jedid gelukkig neemt de krampen een beetje af. zijn de krampen dan wel in je Baarmoedergebied?
    @small. *knuffel* o lieve schat. weet niet wat te zeggen.. behalwe wees sterk en blij voor je zus. praat met haar. weet ze dat het bij jou mis is gegaan?

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Natjes, hoe lang wil je dat verbergen nog volhouden? Zal wel moeilijk zijn als je normaal een superplatte buik hebt!

13. natjes

natjes Niet meer actief

Ouders weten het al en krijg volgende week woensdag de echo... Misschien dat ik daarna langzamerhand als mensen erom vragen dat ik het dan vertel.. Qua kleding lukt me bijna niet meer..:)
    Normaal altijd longsleeve aan met poloshirtje erop, is strak.Maar als ik dat nu doe zie je die pens dus moet echt creatief doen nu.. en straks me helemaal te blubber shoppen ;)

14. natjes

natjes Niet meer actief

Voor smallie:

Ik denk aan je meis! Neem even de tijd voor jezelf....

Dikke knuff!

15. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    pffff moest net werken tot eigenlijk kwart voor 5
    voordat ik ziek werd had ik ook al een beetje mot met de client van woensdag
    ze had steeds een grote mond tegen me en katte me af :(
    ikke de heletijd netjes blijven, snap het ook niet eerst kon ik het heel goed met haar vinden
    dus de ene laaste keer me teamleidster gebelt en zo verteld hoe die vrouw dee
    dus ik ging net naar haar toe en vroeg of alles weer okey was?
    nou begon ze me weer af te kafferen :confused:
    snap er echt niks van !
    toen zei ik ik ga weg want dit pik ik niet meer!
    dus nu ben ik thuis krijg me teamleitster niet te pakken
    maar ze bekijken het maar , want ik blijf de heletijd netjes ben maar weg gegaan anders bleef ik niet meer zo netjes

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Nog geen complimenten/commentaar gehad op je nieuwe manier van kleden?

Gaby: Wat raar dat ze je zo afblaffen!

17. natjes

natjes Niet meer actief

Denk dat ze het wel doorhebben maar niet durven te vragen ;)

Zou beetje lullig zijn als ik niet zwanger was maar alleen een beetje aangekomen... :)

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Dat zou idd een beetje genant zijn, haha.

Moet even weg van comp dus sluit even af,
    tot later!

19. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

dit vind ik zoooo grappig :D

20. natjes

natjes Niet meer actief

inderdaad leuk debs..alleen om er nu al mee te lopen..hihi

@gaby: moet je niet pikken hoor als mensen zo tegen je doen! Probeer wel zsm je teamleidster te pakken te krijgen zodat je jezelf kan verantwoorden!

Deel Deze Pagina