Jedidjah, jemig, ik heb het idee dat ik wat gemist heb? Zie bij teruglezen dat je wel bloed en krampen hebt gehad. Had geen idee dat het echt mis was, wat is dit snel gegaan huil. Sterkte meisje....
Jee jedid, wat vreselijk om te lezen dat je de vruchtjes verloren bent. wat is het toch oneerlijk zeg. Ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuff.
meiden.... ik heb even nagedacht en ik ga even afscheid nemen van het forum. Mijn scriptie heeft nu voorrang. Ik kom weer langs als ik iets meer weet van mijn cyclus. Jullie kunnen mij via msn of mobiel bereiken. Ik zie jullie echt als goede vriendinnen, maar ik kan even niet tegen de banners. Dus ik neem even afscheid. Knuf. JedidJah
@Jedid ik snap het meis! Veel succes met je scriptie en we horen weer van je als je er weer aan toe bent!
graag gedaan meis ....ik begrijp je helemaal dat je even stopt met het forum...heel erg veels sterkte meis...ook voor je man natuurlijk...ook voor hem is dit een giga klap ....sterkte allebei
hihi en je heb wederom weer helemaal gelijk gehad ...nu alleen nog die onzekerheid weg krijgen dat het wel goed blijft gaan hier....wordt ik best onzeker van als ik small en JD zo zie
Ja dat zie je wel bij die van mij. Gisteren Sensitest bijna niets, en vanmorgen kruidvat een dikke vette streep. Kruidvat rules!