hé klingel snap volkomen dat je baal ! en het kan idd nou zo zijn dat het potje te lang heb blijven staan haha toen mijn mannetje het dee zat ik al klaar in de auto haha hij wou me er niet bij hebben en hij gaf het potje aan mij zelfs in een washandje toen zei hij : zo zitten me zaadjes er lekker warmpjes bij
ow, elke, ook al zo'n lastige dag voor jou. en jedid,mocht je dit nog lezen, heel veel sterkte! hopleijk komen ze erachter waardoor de mk is ontstaan. Succes met je scriptie. Dikke knuf voor alle zielige meiden!
Och jeee wat een rotnieuws Jedid, wat ontzettend erg voor jullie. Hele dikke knuf van mij voor jou! En snap helemaal dat je even rust wilt. Neem je tijd! Small voor jou ook dikke knuffel, net verkeerde nieuws op verkeerde tijd, Op zich leuk voor je zus maar extra confronterend voor jou. Elke voor jou ook extra knuffel, moeilijke dag. @all, grouphug
Hoi hoi Ja alles goed, baal alleen dat mijn temp gezakt is en dat dus mijn ongi er aan komt. En met jou?
@kling: domme domme klingelman! Vind het wel erg lief van je dat je hem neit gaat vertellen over het zaad. Maar dat is zeker ook een deel eigenbelang? Kom ik net thuis...steekt er een grote dikke envelop uit de brievenbus: ovutestjes en zwangerschapstestjes zijn dus binnen. En ik was verdorie net op m'n werk naar de wc gegaan omdat ik toch geen testjes meer had