@Limmeke, knuffel, ik heb 3 jaar terug ook 'kleine'burnout gehad en heeft echt mega lang geduurd voor ik me weer helemaal 100% oke voelde. En misschien als je accepteert dat dit er ook bij hoort, is het misschien minder erg? @gieg, gelukkig voel je je beter. @debs, zooow da's balen zeg. Kun je ze niet aan vrienden/buren geven? @smalll, krampjes? misschien wel iets anders small.............. @mamaY, knuffel, doe lekker rustig aan en denk eerst aan jezelf. @breekklinger, soms moet de natuur even helpen om iemand tot rust te manen @ gieg, stoere stappers voor klingel! Ben lekker vroeg thuis vandaag. Zooo ontzettend rustig op werk, echt niet leuk meer. Had vanmiddag gelukkig afspraak om voordeuren te kijken. Straks eerst sporten en vanavond nog verjaardag. Maar eerst zo even wat eten in elkaar flanzen.
*klingel heeft zichzelf weer vanonder de hortensia, de trap op, de bieb in gesleept* @gieg: dank vor fruit! SMEK @small: doe mij maar een laf wijntje met 5%... @bowen: opzich mooi zo'n supergeljkmatige temp! *schudt nog spinnetje uit haar en gaat een overdosis paracetamol nemen* ohnee toch niet
klingel hier ben ik moest ff werken vanmiddag oeiiiii dames volgens mij voel ik me eisprong maar heb nu aan beide zijde een stekerig trekkent gevoel maar vriend lief en ik hebben gister nog heerlijk geklust en zondag ook
hij hoef niet op dezelfe dag te vallen als me vorige ronde. ik heb er toevallig vorige week een topic over geopent of dat je met clomid altijd op dezelfde dag je eisprong heb maar niemand had dat! vorige ronde had ik hem op dag 16
Weer lekker thuis! Maanetje is aan het koken dus ik kan mooi even een beetje bijlezen. @Gaby: Misschien heb je je ei wel gelijk met mij Ovutestje van vandaag was nóg duidelijker dan gisteren. Dat betekent wsl wel dat m'n cyclus langer gaat worden dan die 35 dagen die ik had ingevuld, da's dan weer een beetje jammer... @ Bowen: Lijkt me heerlijk, zo'n constante temp, als er dan iets gaande is zie je het tenminste
limmeke, ik denk dat daar veel mensen mee in de fout gaan. men denkt al gauw ooow het duurt 2 weken voordat ik een eisprong heb, maar dat hoeft helemaal niet. je moet niet alles gelovenw at er ind e boekjes staat ik weet bijv zeker dat de mijne eerder is. dus wij gaan meteen promt na de menstruatie flink aan de slag en je kent het resultaat 8) ennuuhh baadt het niet dan shcaadt het zeker niet...toch 8)
ik geloof weinig wat in boekjes staat. Ik meende alleen dat gaby nu regelmatig eitje had.. thats all.
Cin liepen wij vorige cyclus of die daarvoor ook al niet gelijk? Kan goed kloppen hoor dag voor ei nu als je gisteren posi ovu had, we gaan er samen voor 25 sept allebei posi zw test?!
nou ik denk dat hij vanaaf of morgen gaat springen voel wel van alles maar het zet nog niet door maar me slijm is wel ineens heel waterig geworden loop bekant leeg haha.. limmeke dit was nu me 2de ronde met clomid maar zoals ik van meerdere begrijp kan je eisprong veel verschillen met andere rondes
dus klusserdeklus jij waterig slijm? al geprobeerd zon spinneweb te maken? waterig slijm heb ik ook, maar nog nix van draadjes trekken of zo, maar goed, kan me ook niet herinneren ooit draadjes te kunnen trekken.. tis er of niet, of tis cremerig, of waterig.. ( blijft smerig)
jaja strakkies weer nee ik heb ook nog nooit draaden er van kunnen trekken haha.. ik merk het altijd dat ik gewoon wat vochtig ben haha en idd smerig
Misschien aan het einde van de cyclus? Ik geloof het wel, wanneer was jouw NOD? (Ik kan het natuurlijk even opzoeken, dat weet ik ook wel, maar ik ben lui ) @Lim: Die draden heb ik ook nog nooit gehad, ik herken de helft van die dingen niet eigenlijk... edit: En ik blijf het een vreemd idee vinden te weten wanneer iedereen hier aan de klus is, hihi.
hallo meisjes, ben ik weer ffies... @ klingel: arme jij... Owh mensen als jullie het over tempjes hebben... die van mij is pas een achtbaan... er zit nog net geen looping en kruketrekker in... JedidJah PS: inlogproblemen zijn voorbij... ik heb nu een andere internetprogramma... Opera heet hij en hij werkt wel lekker...