Mijn ovu-test is bijna positief! Heb nog nooit zo'n donker streepje gehad, als is hij nog net iets lichter dan de controle streep. Toch maar even kijken of er kan worden geklust, ondanks m'n buikpijn en misselijkheid.... Kwam de ei-sprong nou binnen 12-24 uur na een posi test of 12-48 uur?
Hai Giegel! Mooi zo! Vorige maand bij mij pas na zo'n 48 uur (temp was pas 3 dgn na soort van posi-test omhoog). Deze maand al na zo'n 24 uur, maar ik had ook een veel donkerder ovutest toen! (net zoals jij nu, zo goed als positief, dus misschien komt ie bij jou nu ook snel.) Kortom, elke dag klussen nu tot je temp is gestegen Dat is ook het "voorschrift" van fertility friend. Dat zijn dus max 3 dagen, incl vandaag - als je het kunt opbrengen... Succes!
Super Gieg! Ik geloof 24-48 uur dus nog effe vol houden met je misselijkheid en buikpijn. You go girl!
Morgenochtend sta ik bij t kruidvat! Maar dan heb ik geen ochtendurine meer dus moet ik toch wachten tot vrijdag...
yup, maar uwv dacht wel dat ik maandag weer zou beginnen .. pff.. heb meneer duidelijk gemaakt dat dat toch niet ging lukken. heb nog voor paar uur WW uitkering.. en moet lekker door blijven solliciteren.. vind het zon onzin he.. stel dat ik uitgenodigd word.. kan ik daar kotsend naartoe
hmmm dat zou betekenen dat ik nu nog rode kool met appeltjes moet eten voor een potje hahaha plastic bekertje kan ook in koelkast of maakt het dan ook dat er geen deksel op zit?
Maar je krijgt voor je ziekmelding toch wel gewoon ziekengeld? En ben je dan voor die paar uur WW niet ziekgemeld? Of wel, maar je moet toch solliciteren... Heb ik idd wel eens eerder gehoord ja. Nou ja, solliciteren en dan bij gesprek maar weer ziekmelden!
potje moet je wel afsluiten.. desnoods huishoudfolie erover heen heb emesafene pillen, maar die werken niet
ik heb 2 schoonzussen uitgerekend in december en een vriendin in januari. 1 schoonzus is ook jarig in januari en dan met al die feest dagen sinterklaas enz. fff... dure maandje daar gaat je eindjaarsuitkerigng hahaha
Dan maar vrijdag, heb geen zin in rode kool en ben hele slechte huisvrouw want heb geen folie... Wat vervelend dat die pillen niet helpen, zijn er geen andere trucjes?