daaag... @elke: KNUFFFFF op deze moeilijke dag voor jou .. *glitterknuffeltheeklingelknuf* @mezelf: zit net uit eten te zijn met vriendinnen, huppel even naar wc: BLOED! WAT DE FUK op dag 28! GTVRRRR is ei opeens achtelijk sneaky vroeg geweest in de eerste maand dat ik niet hysterietemp-ovutest? ik snap er geen fk meer van en ben er helemaal klaar mee sorry voor ego-grom *verdwijnt in het niets*
Hèè dat was een heerlijke jankfilm op rtl5 met een very happy ending. Nu ga ik lekker naar mijn bedje toe. Trusten allemaal
He Klingel, Bloed, als in veel bloed, ongi bloed? of klein beetje jeweetwelbloed... Bowen, slaap lekker
Heeee bowen.... gelukkig ga jij nog mee naar volgende maand! zou zeggen laat die duivels maar komen, zijn we daar voorlopig weer vanaf...!
@bow: heb vandaag niet getempt; en temp klapt meestal dag van ongi omlaag snap er niks meer van ben echt confused en kwaad maar weet niet waarop jouw temp gekelderd he? GROMMMMMMMMMMMMM huil @veronika:donker bloed, niet een druppel. wel dat je denkt, klap er maar een OB in... waanzin, zou ik cyclus van 27 hebben dat kan toch niet zomaar! *gaat onder dekens liggen tobben tot wekker gaat om 06* knufff en don't try this at home sadbusklingel
Bah al dat bloed bij de verkeerden, ik zit erop te wachten en bij mij komt t niet en jullie willen het niet en krijgen het te vroeg...pffff vrouwen! Klingel: knuffel Weltrusten allemaal, ik duik mijn bedje in!
Owww waarschijnlijk confused en boos omdat het nog 'te vroeg' is voor je gevoel. En natuurlijk omdat je elke maand weer hoopt dat het deze maand dan raak is? Owww dikke knuffel en kruip maar lekker onder dekentje. Volgende maand is onze maand heb ik al met Milla afgesproken en dus ook voor jou!
deal bowen en milla, en lautjuh: je krijgt al ons bloed ik ben alleen confused omdat ik niet weet wat ik nu voor strategie moet inzetten, blehhhh gyn en arts en betrouwbaar kwakje onderzoek eerst maar eens maargoed het kan erger en oorlogen en crashes en ellende zat op hoger niveau dus waar heb ik het over liefsssss *vanish*
Ik ben ook echt aan het twijfelen wat te doen.. Als de duivels nu weer komen zijn we alweer bijna een jaar verder zonder resultaat. Misschien toch maar eens langs de huisarts... Maar goed, heb nog een strohalmpje hoop dat ze niet komen, eerst nog maar paar daagjes wachten.
oh nee, hopelijk is dat niet voorspellend, ik ga vrijdag uit eten met vriendinnen... en NOD is zondag... Gigantisch balen klingelding... ook voor alle anderen die hun ongi hebben (tischa) of verwachten (bowen, milla)...