hm, iedereen aan het slapen zeker... dan ga ik ook maar. hopelijk morgen weer een nieuwe dag met veel goed nieuws.
Dames ga mijn bedje opzoeken. Ben benieuwd wat het morgen wordt.. ob opzoeken of nog een testje wagen.. Lekker slapen allemaal!
die is onderweg gyn verwacht dat hij vant weekend gaat springen! hoest met jou ? veel misselijk en moe ?
Als ik naar je tempkaartje kijk...dan moet jouw temp morgen laag zijn, eisprong en dan gaat ie weer omhoog. Leg ze maar eens naast elkaar. Heeft hetzelfde ritme! Hier goed, niet misselijk alleen maar moe en rugpijn... ga het daarom vandaag maar vertellen aan mijn baas..wordt echt helemaal gek van mijn rug!
en het is geen blaasontsteking, heb paar keer getempt. Vanochtend ook 36,2 geen koorts in zicht dus Ben van nature koudbloedig... haha Eén keer in zkh gelegen voor operatie en schrokken ze van mijn temp 35,5... tja ben wat kouder dan de rest blijkbaar haha
jeetje heb je zo'n last van je rug laat je je mannetje wel lekker masseren? gelukkig ben je niet misselijk. ja zo was het de vorige keer idd gegaan met me kaartje dus ben benieuwt
heb je het wel laten testen op blaas onsteking ? want met blaasonsteking hoef je geen koorts te hebben! weet namelijk helaas ook veel van blaas onsteking , heb het 2 jaar lang gehad. jeetje haha ben je zo koud hihi
Is echt verschrikkelijke zeurende pijn, hoorde van de gyn dat het ook verweking van je kraakbeen ofzo kon zijn? Je lichaam is nu aan het veranderen om plaats te maken voor beeb. Kon deze pijn ook vandaag komen. Maar is toch niet zo heel raar als ik het nu aan baas verteld? Gisteren heb door een smoes uiteindelijk thuis gewerkt! Voel me niet zo prettig bij dat liegen namelijk...
nee dat snap ik dat je je daar niet goed bij voelt, ik zou dat ook hebben. en nee het is niet raar (vind ik) dat je het nu verteld als je zo aanpassingen voor je werk kan hebben is dat natuurlijk alleen maar beter dan dat je niet goed je werk kan doen. ja je botten worden ook zachter ofzo door je hcg je liggen is plaats aan het maken voor de beeb
hey meiden wat een verhalen! een knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Ik voel me erg onzeker.... ik voel helemaal niets, alleen af en toe mn borsten, maar die doen niet zeer ofzo. Ik voel me helemaal niet anders.... Ik weet niet wanneer je normaal gesproken klachtjes krijg? Net voor de zekerheid maar een test gedaan maar die streep was dikker dan anders. Ach ik moet ook niet zo zeuren :s, ben ik eindelijk zwanger ben ik nog onzeker. groetjes jolan
@gaby: had even mening nodig van iemand anders...haha Jij vind het dus ook niet gek. Ik eigenlijk ook niet, waarom moet er altijd zo geheimzinnig over gedaan worden. Is toch alleen maar leuk? @jolan: ik ook nergens last van hoor, alleen moe en sinds 3 dagen last van rug. Verder had ik ook niks. Wees blij!
snap je hoor meid dat je zo onzeker ben, zou ik denk ik ook zijn! maar je ben gewoon harstike zwanger zolang er geen bloed is ,is het goed
nee vind het niet gek. maar met mijn werkgever ga ik wel wachten met het vertellen want hun zijn zo dat ze me er meteen uit willen knikkeren haha pas was ik toch zo ziek van me darmen belde me teamleitster vraag ze aan me , ben je soms zwanger gaby denk hoe komt ze daar nou weer bij haha
Morguh meisjes Natjes, ik zou het ook zo vroeg vertellen als ik niet meer 'normaal' zou kunnen functioneren. Dat is beter dan smoezen verzinnen en dan moet je zeker nog 2 maand smoezen verzinnen als je de standaard 12 weken wil aanhouden. Zou ik ook niet kunnen. Niet iedereen hoeft het al te weten alleen de mensen in je directe werkomgeving.
Dat ze dat zo durfde te zeggen! Jeetje he. Nou ik weet (bijna) zeker dat ik er hier niet uitgeknikkerd wordt dan.. Contract verloopt mei volgend jaar. Maand voordat ik zou moeten bevallen.. Loopt wel los denk ik. En wordt het niet verlengt, dan niet. Dan zoek ik iets anders hier in mijn woonplaatst waardoor ik niet meer hoef te reizen
Zou het alleen mijn manager vertellen. Functioneer gewoon niet als normaal, baal er zelf ook van. Maak kleine foutjes door moe zijn en ben veel aan de wandel door me rug... dus denk dat het beste is gewoon.. Hoop dat ie straks op de zaak is en niet thuiswerkt.. Anders wordt het morgen!