Succes meid! Ik ga nu ook naar mijn werk. Regen valt hier met bakken uit de lucht. BLgh. Fijne dag allemaal. Enne voor we het allemaal vergeten. We gaan allemaal voor ROSE
gaby en natjes, ja ik moet ook eigenlijk blij zijn, maar toch.... een kwaaltje maakt het wat echter :s...... Ach die komen ook meestal wat later en je zal zien dan wil ik ze niet meer haha. meiden ik ga werken
@mezelf pfff als ik van mijn temp kaartje wijs moet worden dan duurt dat nog wel een paar maanden voordat ik er wijs uit wordt.
He meiden, Balen survivor! Maar waarschijnlijk ga ik lekker met je mee naar volgende maand. Temp gedaald, en negatieve test. Dus dames..... :x INDROOGLIJNTJES BESTAAN WEL :x : op de matcare cassette testen. Denk dat ik toch maar eens ga bellen voor een afspraak. Ik had me dit zo anders voorgesteld toen we in december begonnen...
@Milla jammer meis! Ik denk dat iedereen zich het anders voorsteld als ze beginnen... Net als mijn broer zondag tegen mij zei stop maar met de pil wedden dat je binnen een maand zwanger bent :S Ik heb maar niet gezegd dat ik al 6 maand gestopt ben en een vmk heb gehad...
Morgen meisjes! kling: zeg maar tegen die duivels dat ze te vroeg zijn en dat ze als straf hierna een heleboel maandjes weg moeten blijven. jolan: ik denk dat er genoeg meiden zijn waar je wat misselijkheid van over mag nemen. Ben je trouwens al naar Marco geweest? Ja toch? @alle wachtmeisjes: niet massaal ongi gaan worden nu hè! @me: Temp weer lager vandaag. Schiet mij maar lek, ik ben mijn ei kwijt! (dus: cyclus wéér langer deze ronde, bah!)
Hallo meiden ben ik weer even. Ik ben nog wel een beetje en in de war, maar jullie aandacht doet mij goed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie wel heb gemist voor die paar uur. @ klingel en milla en Tisha en Survivor: jullie gaan mij en smally gewoon gezelschap houden. Ondanks dat ik er nu even ben wil niet zeggen dat ik veel online zal zijn, maar ik lees echt wel mee.
@Jedid dat gevoel wat je nu hebt houd je ook nog wel even... Ik denk ook elke keer nu ga ik niet meer op het forum... maar blijf toch hangen omdat ik er toch steun aan heb ondanks al die banners.. *** MEGA HUG *** omdat je het nog wel kan gebruiken
Nope Hij zal er vast aan zitten te komen, waarschijnlijk dit weekend ofzo. Streep op de ovutest is al zeker 5 dagen vrij donker, maar nog geen piek... Als ik naar FF kijk dan kwam m'n ei vorige keer 4-5 dagen nadat ik 36,0 tempte. Ik heb om één of andere vage reden het idee dat dat deze keer weer zo zal zijn. Jedid: *megaknuf*
@jedid leuk dat je even iets laat horen! *knuf* @allemaal: jullie zijn lief... Ben helemaal niet in mijn nopjes vandaag, ga de longarts maar eens mailen over hoe aan te pakken, weet niet of ik het via haar kan regelen of naar HA moet.. O ja.. en heb avatar maar eens aangepast, als ik het steeds zie staan (en jullie ook ) gaat het vast lukken...! *knuf*
miss is het wat om de banners gewoon uit te bannen?.....ik zou er geen problemen mee hebben om hem weg te halen mocht dit wat rust geven.
Lief aangeboden debs, maar van mij hoeft het niet.. Sterker nog... na 68 rondes wil ik dat je zoveel mogelijk geniet van je zwangerschap dus lekker laten staan zodat je kunt zien hoe zwanger je bent! *knuf*