dank je wel Milla ...maar ik kan me heel goed voorstellen dat voor de meiden die een mk hebben gehad het erg pijnlijk is die banners te zien...ik ben vorig jaar ook heel lang van het forum af gegaan omdat ik het ook niet kon zien toen....dat komt wel weer maar vlak erna is dat heel moeilijk...zeker om te zien dat het bij jou fout is gegaan en bij de andere het allemaal goed blijft gaan...dat is pijnlijk...en ik zou het heel jammer vinden dat sommige daardoor wegblijven...want we hebben het zo gezellig met elkaar en idd veel steun vind je hier ook....dus als ik door mijn banner weg te halen helpen kan ze hier zich wel fijn te laten voelen en te kunnen laten komen doe ik dat met alle liefde
survivor: geef jij jedid en small een dikke knuffel in de volgende ronde? milla, bowen: al meer nieuws? cin: eitje, kom nou, het is al pasen geweest hoor. me: voel van alles aan steekjes, maar kom er niet uit of het innesteling of ongi steken zijn... ben zeiknat geregend en ga nu 3 uurtjes een training bijwonen, tot later!
rot pc hier wil plaatjes niet opslaan dus avatar verwijderd maar kan geen nieuwe plaatsen.. moet dat vanaaf maar weer fixen...
Manlief houdt geen zaad meer over, hahaha Had ik vandaag al gezegd dat jullie allemaal schatten zijn? *dikke knuf* voor iedereen! En dan ga ik nu even aan het werk want gisteren heb ik ook al geen ruk uitgevoerd.
hahah ik heb gisteren ook al geer moer gedaan.. Vandaag in 1.5 uur al meer gedaan dan gister Hmm je geeft je mannetje 1 dag rust
wat zijn jullie toch lief. gister was ik echt van slag, nog hele middag gehuild, daarna natuurlijk onwijze koppijn. mijn zusje wist het van mij, daarom was het ook moedig van haar om te zeggen, daarom heeft ze het eerst mij verteld en daarna mijn ouders. Ik gun het haar hartstikke, timing is alleen niet zo lekker. netwerk is er de hel ochtend uitgeweest, heb jullie gemist. Heb dus eigenlijk nog niets bijgelezen. Zie alleen dat stukje van Jedid. @ Jedid, wat vreslijk * dikke knuf* ik voel het zelfde betreft forum, is moeilijk, maar meiwje shier geven toch extra kracht en steun wat het iets makkelijker maakt. Ik ga zo proberen bij te lezen..... moet ook boodschapjes doen, maar pas als de Teletubbies zijn afgelopen.
@ survivor; Balen meid! Succes in de volgende ronde. @ Milla; de duivels zijn er nog niet he, dus er kan nog van alles gebeuren. Als ze toch komen, hoop ik dat je snel terecht kan bij de gyn! Heb vanmorgen meteen een ovu-test gedaan (hoewel dat niet met ochtendurine moet) en deze is iets lichter dan de test van gisteravond. Even kijken of de streep vanmiddag netzo is als vanmorgen of lichter. Anders heb ik gister een posi ovu-test gehad en heb ik vandaag of morgen mijn ei-sprong
een 3ling JD?...jeetje zeg heb je hem ook kunnen opvangen zodat je het kan laten nakijken? Hi Smallie: geef jezelf goed de tijd om tot rust te komen he meis...zodat je dit alles een goed plekje kunt geven....dit geld natuurlijk ook voor JD
Ja ik heb het idd opgevangen en snap het probleem. Deze was heel klein de rest waren groter. Ik laat er onderzoek op doen om te kijken of er iets verkeerd is met mijn hormonen.
Jeetje jedid! Hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt over de vruchtjes.. Shit.. krijg zo'n mail terug dat ze afwezig is tot 22 oktober. Dan maar afspraak maken bij huisarts.
ik hoop dat er iets uitkomt waar je daarna verder mee kan en dat je volgende zwangerschap goed zal blijven verlopen meis....maar 3 is idd best wel beetje bizar