En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Klopt gieg, maar temp van 37.2 paar dagen geleden al naar 36.6 nu dus... en pijn aan mijn schouder wat altijd voorteken is, en buikpijn en negatieve test vandaag.. dus...

Fijn zeg dat je je ei hebt gevonden! :D

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Sterkte meis....ik wil zeggen: ik kan het me voorstellen hoe je je voelt, maar dat mag ik niet zeggen want ik heb nooit in jouw schoenen gestaan. Ik kan je alleen maar zeggen dat ik met je meeleef.

Maar ik leef ook met je zus mee, want in haar schoenen sta ik wel...mijn schoonzus (tevens beste vriendin) heeft namelijk afgelopen februari een doodgeboorte gehad na 7,5 maand. Ze reageerde heel enthousiast, maar ook emotioneel. Het is voor haar heel dubbel natuurlijk (en voor mij ook, dus zal voor je zus ook best moelijk zijn...). Ze wil met me meeleven, alles weten (ieder gevoelletje) maar aan de andere kant is dat zó moelijk.

Nu is het voor jou veel korter op elkaar natuurlijk....

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo meiden,

Kom nu snel eventjes langs, misschien straks nog even.

Wat lees ik nu?

Jed, auw! Wat kl*te zeg! Ik begrijp je afstand van het forum erg goed. Een heel dikke knuffe en sterkte. Ook succes met de scriptie. Ik hoop gauw weer wat van je te horen.

Is er verder nog nieuws? En is er ook positief nieuws :(:

Hmmm, begint niet echt goed zo, vanochtend :cry:

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Jippie..! dinsdag 10 uur afspraak huisarts! Hopelijk kunnen we dan eens op zoek naar wat duidelijkheid! En weet het... heb nog geen bloed.. maar ook dan moet ik naar de huisarts, dus altijd goed die afspraak...! Voel me opeens al een stuk beter nu ik de knoop door hebt gehakt, en mannetje is er ook blij mee! :D

* :oops: sorry voor de enorme ego-berichtjes deze ochtend.. zal er nu mee ophouden! :oops: *

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Jedid 3 maal wow ... Een drieling poeh heej... Ik hoop dat ze iets vinden zodat het de volgende keer een mooiere afloop heeft !

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Mila maakt niet uit joh :) anders is het hier toch een beetje stil :)

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Milla, begrijpelijk toch? Iedereen is op dit moment volgens mij een beetje met zichzelf bezig hoor. Ik ook...

Heb ook even ego-bericht: heb me aangemeld voor kraamzorg! Zwangerschapscursus nog even niet, want wil dit keer yoga doen, maar weet nog niet waar dat kan hier. Vandaag de VK eens vragen.

Verder beetje kangerig vandaag, maar ga vanmiddag lekker met schoonmama terrasje pikken (of binnen zitten, als weer slecht is) Siem mee in buggy, even hoofd koel houden vandaag.

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oeps, hangerig natuurlijk :oops:

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoe staat het bij jou eigenlijk Milla?

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Als ik zo naar buiten kijk, wordt dat binnen zitten :p
    Wat een smerig weer!
    Vanmorgen zeiknat geworden toen ik van school naar huis liep (ik woon tegenover school)

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ juud: volgens mij heb jij een hug nodig
    En Milla jij ook

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh, hier was het net nog vrij lekker hoor, met een zonnetje...

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Nou ja, wat ik hierboven zei dus.. knoop eindelijk doorgehakt toch eens te gaan kijken waarom het na 10 maanden nog niet is gelukt. Ben nog niet ongi nu, maar temp gedaald van 37.2 naar 36.6, en negatieve test vanochtend, ook pijn aan mijn schouder wat ook voorteken is dus denk dat het vandaag of morgen wel komt. En mocht het niet zo zijn is die afspraak toch nodig :) dus altijd goed! Voel me al een stuk beter nu!

Goed dat je vanmiddag lekker even iets leuks gaat doen! Ben je weer een beetje tot rust gekomen na alle toestanden..?

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ach jedidja.. wat ben je toch een lieverd! Jij een heeele dikke hug terug! *knnnnnnnnnnnnufffffffff*

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hé Jed, als iemand een hug nodig heeft...

Ben alleen niet zo goed in die smilies, maar zit je hier enorm te huggen!

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Milla, ben redelijk tot rust gekomen, maar het blijft iedere keer zo spannend, als ik steekjes, krampjes of andere pijntjes voel. Ook nog steeds mijn toiletpapiertjes checken...

Maar goed, het blijft hier goed gaan, en dat is het enige dat nu telt. Ben alleen bang dat enorme bloedverlies ook schadelijk is (geweest) voor het kindje. VK zegt dat we dat pas met 20 weken echo echt kunnen vaststellen, dus...

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hoop dat je kunt vertrouwen op een goede afloop! En weer een beetje kunt gaan genieten.. geloof namelijk dat kindjes dat ook kunnen voelen... Jij?

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gaat weer lekker hier meiden

een klingel die gewoon veel te vroeg ongi wordt.. milla die nega blijft testen.. Vind bus helemaal niet meer goed aanvoelen.

@debsje: tnx voor kaartje
    @giegje: jij nog gehobbied gisterenavond?
    @jolan: zullen we ruilen qua symptoompjes?
    @natjes: ben benieuwd wat baas zegt op je zwangerschap
    @mezelf: moet me vandaag dwingen om te eten en te drinken.. ben aan het uitdrogen merk ik. plas nog maar paar keer per dag en dat is heel donker oranje. verder zie ik het aan mijn huid. dus jammie.. heerlijk ontbijten zo :(

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ juud: ik jou ook hoor...

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Geloof dat ergens wel, maar geniet daarom ook wel van het hier en nu en geef juist veel liefde inwendig door. Kan echter onzekerheid niet uitschakelen, maar ben volgens mij niet de enige onzekere zwangere ;)

Deel Deze Pagina