Nee Mannetje voelde zich niet lekker en had er geen zin in. Normaal altijd maar deze keer dus niet. Vanavond toch nog maar een keer m'n best doen, ook als hij zich niet goed voelt Tegen uitdroging wordt in het buitenland aangeraden om Aquarius te drinken. Niet in een paar keer de fles leegdrinken, maar steeds een slokje. Misschien helpt dat ook wel? Ik weet niet of de smaak uitmaakt, maar mij werd toen uitdrukkelijk verteld dat ik de 'witte' moest kopen en dat hield ik toen inderdaad binnen.
Hè meid, het zit je echt niet mee hè. Probeer inderdaad het minimale toch binnen te houden. Merk dat ik nog steeds graag naar het forum ga voor bijstand en support (2-weg verkeer), maar kan me ook erg verdrietig voelen door al het nieuws van de laatste tijd... Laten we elkaar daarom alsjeblieft ook op de hoogte houden van leuk nieuws en fijne dingen, én blijf elkaar steunen dames!
Dat ben je zeker niet Juud He lims...ondanks dat je weet dat je weer moet kitsen na of tijdens je eten of drinken vind ik het super van je dat je goed op jezelf past en inziet dat het belangrijks is het wel te doen ookal wil je niet Dikke Hug meis!
Heb gisteren een gedicht geschreven. Het kwam ineens in mij op. Het heeft me wel geholpen om mijn gevoel te beschrijven.
@ juud: het staat op jedidjah.blogspot.com... ik wil het niet hier neer zetten, want het kwam echt op in het diepste van mijn verdriet... @ leuk nieuws: ik ga me lichamelijk steeds beter voelen. ik hoest minder en ben minder snotterig...
Jeetje Debs, da's een goede bal! Ben je echt al zover? Kan het bijna niet geloven. Hmmm, ik wil ook, maar blijf 'altijd' zo lang plat.... Bij Siem pas na 18 weken iets te zien....
Even iets anders: in album twee afbeeldingen geplaatst van leuke nieuwe meubeltjes voor als Siem verhuist naar zijn nieuwe kamertje. Zijn broer/zus krijgt dan zijn oude spulletjes (zie ook album). Ik wil met felle muurstickers dan de witte muur opleuken. Tot nu toe echte auto-jongen, dus ga op zoek naar auto-stickers. Wat vinden jullie?
Heel mooi jedid! Oke, leuke verhalen.. mogen hele flauwe moppen ook.....? Deze dan: Er lopen twee katten door de woestijn. Zegt de ene kat tegen de ander "weet jij hoe vaak de wielen van een bus draaien?" zegt de ander: ja een theezakje, want witte batterijen zijn duurder dan een inktvis