Gieg..ik denk niet dat ik dat nog erg lang zal kunnen volhouden...heb zo wijd mogelijke kleding aan maar dat helpt ook nie echt meer raar he dat je zo vroeg al zo een skippybal kan krijgen...had ik de vorige keer helemaal niet. Juud: ik zou vandaag nog maar 6 weken moeten zijn. JD hoop het van niet hoor ...dat wordt dan maanden op bed liggen
Leuke meubeltjes! Zou je wel een commode kopen? Wij hebben toen de jongste op komst was voor de oudste een groot bed, kast en een bureau gekocht. Het bureau heb ik toen eerst gebruikt voor het verschonen en anders deed ik dat ook nog wel op haar bed.
Goedemorgen lieve meiden, @klingel: heeft je lijf je gefopt? Ik had precies hetzelfde vorige maand. Zat ineens op 29 dagen. Ik verloor op dag 26 al donker bloed en op dag 28 te bloeden. Raaaaar i know. Je hebt het gevoel dat de hele maand voor niks was geweest. Dikke knuff meid @mila: wij hadden ook niet verwacht dat het zo zou zijn toen we 8 maanden geleden vol goede moed begonnen. Ik had wel verwacht dat het sneller zou gaan. Wel goed dat je de stap hebt genomen om naar de HA te gaan. Wil ik ook doen maar hubbie is er niet klaar voor. @jolan: net als wat natjes zeg meid. Wees blij dat je je zo goed voelt. Mijn moeder was ook 1 van de vrouwen die nergens last van had. Dus het kan! @survivor: volgende maand zijn we samen zwanger! @jedid: leuk je weer bij ons te hebben. Wow een kracht zit in je meid. Is al fijn om te weten dat je meeleest! @ iedereen: *dikke knuff* en een fijne dag toegewenst. Ik heb genoeg te doen vandaag. Hubbie is zaterdag jarig en we verwachten 25 gasten. Men heeft altijd hoge verwachtingen van het eten omdat hubbie kok is. tot later meiden!
Bij een tweede (of derde) groei je sowieso meestal sneller he. Met de eerste kreeg ik al snel een buikje, maar bij de tweede leek ik zwanger van een tweeling. Bleek toen gewoon één te zijn
Da's aan de ene kant waarover ik ook twijfel, maar lijkt me toch nog wel handig... Doen we eerst de kleertjes daarin, en na verloop van tijd kan het een speelgoedkastje worden voor allebei, bijvoorbeeld voor de kleurboeken etc. Ik vind het nog te vroeg voor een bureautje op zijn kamertje, want dat krijgt ie als hij naar zolder verhuist (over een jaar of 6/7). Maar misschien zijn we dan ook al verhuist naar een ander huis... Ik wil het nu dus nog even rustig houden. Mét van die IKEA-opbergaccessoires.
hoi meiden.. ik kom even snel binnen met een rare vraag. weet iemand waar ik een Commissioner of Oaths vind in Nederland? zou dat bij de gemeentehuis of politie bureau zijn?
na het gekits hier van afgelopen dagen is mijn buikje ook stuk minder bol nu.. als ik hem echt inhoudt nu... kan ik net doen of ik niet zwanger ben hehehe
Hé, ga me even opfrissen en aankleden. Als Siem dan straks weer wakker wordt, ben ik er tenmisnte helemaal klaar voor...
Owja ik kreeg gisteren een brief van de politie of ik contact wil opnemen in verband met een getuigenverklaring Ik heb niks verdachts gezien ?
Ow .... jullie zijn ook geen dankbaar hele flauwe moppen publiek .... Nou dan ga ik maar naar mijn werk! Fijne dag vandaag allemaal! *knuf*
goedemorgen! Ik vind net een c1000 zwangerschapstest onderin een kast maar snap niet hoe die werkt.....
jawel en ik heb het gedaan zoals beschrijving maar er gebeurt niets.... het is ook heel raar met een stokje met sponsje wat je in het testvenster moet prikken... Rij zo wel naar t kruitvat