Haj lautje Gezellig dat je er bent ... Owh meiden... ik heb een heel lief bericht voor een vriendin van mij gemaakt... Ben echt benieuwd wat ze er van vind... http://jedidjahdutch.blogspot.com/
he meisjes heb net gegeten, even wat in elkaar geflanst, had niet echt fut. vegaburgers met pasta pijn is er nog steeds ook bekken erg aanwezig...... maar zoals ik al dacht, weer aan het foppen, geen ongi in aantocht
owh arme smally... mensen ik ben echt blij met opera... Een paar sites zijn veel mooier in dit programma... Nu zie ik zowaar het plaatje op JG.com... ik ook weer blij met mijn nieuwe speeltje..
haha.. niet?! hmm.. ben ook eigenlijk niet zo gek op achtbanen meer.. haha.. Maar vind je kaartje er (tot nu toe) erg mooi uitzien hoor! hoe is het verder?
hmm ik vind hem een beetje heel erg schommelen , als ik ook kijk naar me vorige kaartje (heb toen pas getemperatuurd na me ei) zit me temperatuur na me ei nu bijna het zelfde als nu maar met mij gaat het wel en met jou ? waneer mag je naat de verloskundige ?
daar had ik toen ook het idee van (ben ook de 1e keer tempen begonnen na mn ei), maar toen ik mn eerste hele kaartje had getempt, zag ik er toch logica in. Als je die pieken wegdenkt, zeg maar, dan daalt je temp langzaam maar zeker... dus das wel mooi! Met tempen ist gewoon afwachten.. eigenlijk kun je achteraf er pas iets zinngs over zeggen.. (das wel weer een nadeel)! Met jou gaat het wel!? niet te positief? hoe dit zo? hier gaat t goed hoor! moe, maar verder oke... ik mag de 25e naar de VK en ik vind het zo spannend!
hihi dat geloof ik dat je het spannend vind is het je eerste kindje ? ow dus je vind mijn kaartje wel mooi door de clomid voel ik me steeds heel belabbert en heb de heletijd opvliegers hoop dat na me ei dat ik me wat beter voel of andere klachten natuurlijk
jeps! daarom ook! hihi.. allemaal nieuw enzo.. hihi.. maargoed, komt allemaal goed! (Ga ik vanuit! hihi..) Ik vind je kaartje wel mooi! (moet je kijken wat voor 'n zagen ik gecreerd heb joh, staan volgens mij nog wel in mn album.. haha) Niet fijn dat je je door de clomid zo voelt! Is dat bekend, die bijwerkingen? Nouja, als het maan zn werk doet! toch?! Hoop ook voor je dat ze gauw over zijn! iid, of anderen klachtjes! hihi...
hihi denk dat ik alles ook wel heel spannend ga vinden wij zijn ook bezig voor baby nr1 maar vind het elke keer nu al spannend of het nu raak is ja of nee ! waneer was jij gestopt met de pil ? ik vanaf november alweer haha ja ik zag je kaartjes in je album jij had wel een wat lagere temperatuur. achja ik wacht weer geduldig af
hihi.. is het ook! helemaal omdat het de 1e is, denk ik.. het is ook spannend of het raak is niet.. die spanning elke keer, mis ik niet hoor! Ik was ik april gestopt, maar heb eerst een paar oefenrondes gehad! hihi.. ja, tijd gaat dan snel he?! hoop echt dat t snel raak is voor jullie zeg! *dikke knuff* Ja, ik heb een hele lage lichaamstemperatuur! bijna onderkoelt.. haha.. verschilt per persoon he.. hihi.. idd, geduldig afwachten, meer kun je ook niet doen!