Als je je nog afvroeg of het mensen opviel. Was je gisteren niet aan het klagen dat die mannen niets zagen? Lautje: Jij weet het wel spannend te maken zeg!
hey ben ik weer... owh lautje ik hoop het voor je...blijf ook online... F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 Heb zo een F5 vinger... Ik ga om 3 uur naar de HA voor mijn hoest en voor afspraken en verdere verloop...Maar tot die tijd F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Owh Lautje, wat spannend. Hoop op goed nieuws voor je meid! Over mijzelf: Zojuist huisarts gebeld (telefonisch spreekuur...ideaal!). Heb hem gezegd dat ik vijf maanden lang ovulatietesten heb gebruikt en dat die wel altijd positief uitsloegen. Tevens heb ik hem gevraagd of ik dan moest temperaturen. Dit is volgens hem overbodig omdat die ovulatietesten aantonen dat ik echt wel een eisprong heb. Ik heb hem gezegd dat we nu 10 maanden bezig zijn en dat ik van hem wilde weten hoe lang we nog door moesten gaan. Zijn advies: gelijk een afspraak maken en onderzoeken! Het moest niet te frustrerend worden naar zijn idee. Joehoe! Super zo vlot al! Wie had er gedacht dat ik zo blij zou zijn dat we onderzoeken mogen doen?
wow vier keer op een dag... Ik ga helemaal niet meer tempen of ovu testen.. dat laatste weet ik nog niet. Heb er nog 10 van limsel... Wanneer zou ik het beste kunnen beginnen met testen?
Een heel vervelend gevoel in mn rechterlies en pijn in mn rechterbovenbeen. Dit heb ik weleens vaker gevoelt, maar toen dacht ik dat het door mijn darmen kwam, wat deze keer niet kan omdat mijn darmen leeg zijn na gistermiddag