ja complete waanzin, heb een bak onrust in mijn lijf, morgenochtend een testje doen met ochtendurine als ik dan een dikkere streep heb als nu dan heb ik al meer goede hoop!
Ik zou ook gaan testen denk ik Spannend weekje wordt dit voor jullie! Waarom hebben ze niet meteen even bloed geprikt als ik vragen mag?
ja dat vraag ik mij ook af. ze kunnen toch vandag nog bloed prikken en morgen uitsalg.. pff. ik zou niet kunnen wachten hoor hahaha
ik heb wel geprobeert maar ze wilden niet bloedprikken vandaag..... dan is de kans dat het hcg nog heel laag is. Ze willen een duidelijke stijging zien en anders zit ik misschien te dicht bij het gehalte van na mn mk.
Hmmm Lau, nóg een week onduidelijkheid, dat is ook niks! Maar ja, er zit weinig anders op ben ik bang he... Kan me wel voorstellen dat je er nog eens een testje tegenaan gooit hoor!
Okee dan zit er niks anders op dan tot volgende week te wachten en weer een testje er tegenaan te gooien...
oh oke. snap het nu ja. idd.. zal ook niks opschieten als je HCG DAN nog in de 70 zit haha.. nou veel ruimte tusen in om een testje te doen ik zeg zwanger!
meiden mijn rekening is echt super stabiel gebleven sinds ik ben gestopt met roken en mijn vriend minderen.. ik had elk maand overbesteding (nu al) en ik keek net (ben altijd erg bang te kijken hoeveel ik weer overbesteed heb aan boodschappen enz) en ik heb nog 70 euro over tot mijn salaris weer word gestort. dat is toch echt fantastisch.. hahaha
haai beebs hoest hier? @lau: missch zwanger, maar dat weet je pas over week? pfooooo spannend! de rest moet ik even allemaal nog lezen maar ik ga nu eerst lekkere boodschappen halen daabij denk ik aan: sushi sashimi filet americain kelk wijn gromklingel
Lautje: Wat ontzettend spannend, ik zou gék worden denk ik. (En me helemaal te pletter testen de komende dagen) Kling: Lekker maar toch
Hai Klingeltje, getsie, het is dus echt doorgebroken bij je. BAH ik ben het er NIET mee eens! Ik heb vandaag keurig met ochtendurine getest (moest van de strenge dames hier) en een toch best wel witte sensitest is het resultaat met een heel licht maar wel breed schaduwstreepje aarghhh ik weet niet of ik het zie of wil zien! Echt zo licht dat je het heel soms in het licht kunt zien maar meestal niet Sorry, Kruidvat-gedoe met druppeltjes zat er niet in zo vroeg en met haast. Morgenochtend kan ik nog een kansje wagen... Dames reageer eens, (of hadden jullie al gereageerd) kun je nou inbeeld-indroog-schaduw streepjes hebben en dat er toch gewoon helemaal NIETS aan de hand is? Vertel even van jullie ervaringen en teleurstellingen ajb zodat ik even met beide voetjes op de grond blijf...
Ik sluit me aan bij Klingel: ik ga ook lekkere en noodzakelijke boodschappen halen. Sushi is hier nergens te krijgen, dat vind ik toch wel zo achterlijk! Tot laters!
En Lautje, goh, ik vergeet het bijna met mijn eigen gedoetje, maar joh meid wat heel erg spannend. Ik hoop het voor je [-o< [-o< ,als het echt zo snel alweer zou kunnen..
Hihi Veronika! Heeeeeeeeeeeel herkenbaar: zit daar nu wat of wil ik dat daar wat zit? Wiebel, sloop, onder lamp, voor raam, man kijkt mee (en ziet sowiezo niks).... Ik blijf duimen voor je hoor!