Veronika: Nog nooit een schaduwstreep gezien... Mijn testjes waren tot nu toe witter dan wit, zonder dat daar ook maar enige twijfel over mogelijk was.
Tja ik wilde dat ik mijn testjes van vorige keren had bewaard, om te zien of ik daar nu ineens ook schaduwstrepen op kan ontdekken (nu ik weet hoe ik moet kijken om een schaduwstreep te zien hahahaha). Maar ik heb ze niet bewaard! :thumbdown: Jedid fijn dat je je wat beter voelt. Echt, nog een vruchtje? Bizar zeg... (heb even verder terug gelezen, achterstevoren natuurlijk altijd heheh)
Veronika ik zie ze altijd! Ik had vorige maand ook eentje waar ik héééél licht iets zag...toen onder de lamp: dikke streep gewoon...maar ja alleen onder de lamp! Steeds weer ongi...tja ik zie gewoon altijd wat maar misschien ligt het aan mn ogen? Nou sta je al met beide benen op de grond? Ok, dan overmorgen een vette test Heb blaasontsteking. Kunnen de medicijnen kwaad bij een evt innesteling straks? x
Heb niet alles gelezen, maar begrijp dat lautje spanning heeft. Hoop echt dat je volgende week goed nieuws hebt meid. Veronika, ik heb wel ervaring met van die heeeeeeeel vage lijntjes, die net schaduw lijken. Drie dagen later had ik dikke vette posistreep. Je bent nog 3 dagen voor NOD, dus wie weet......?
Net keileuk shop-uitje met schoonmoeder gehad. Nu ligt Siem weer even in bed, maar ga zo de was vouwen. Blijf dus nog even hier. Iemand iets leuks? Oh, ja, ik heb keileuke kleren gezien, die lekker mee kunnen rekken En hele leuke positiejurk, die ik laatst al had laten weghangen, is er nog. En nu hebben ze er fijne leggings en maillots bij. Effe wachten tot het nieuwe salaris....
Klingeltje echt ongi? dus zaadjes op verkeerde moment staan aanmoedigen? Boehoeeee zit hier met een heel dubbel gevoel: Al die meiden die zooo dolgraag zwanger willen worden..en ik die zwanger is, en op dit moment gruwelijk baalt van al die rotte kwalen... ik ga denk eens een dealtje sluiten met die rode duivels..! Voor elke keer dat ze weer wagen iemand te bezoeken moeten ze eerst langs start waar ze wat misselijkheid van mij moeten overnemen. Wedje dat binnen de kortste keren iedereen zwanger is? Ik heb net 4 koekjes gegeten, van die droge kaakjes.. en nu worstelen om ze binnen te houden. Giegel: die lollies heb ik gehaald, en bleeeh, doen ook nix hahaha. ik ga plat!
Kan iemand JD trouwens ff smsje sturen over uitslag van lautje? Ik zit nl al mega over mijn sms tegoed heen
Deal! Ik ben al misselijk (door ei?) maar kom over twee weken wel langs om wat van je misselijkheid over te nemen Balen dat die lolly's niet helpen zeg Was te proberen in ieder geval.
Hmmm, ik lees het al.... Goede deal met die duivels trouwens! En dat dubbele gevoel heb ik ook heel erg gehad, toen ik zo baalde van mijn kwaaltjes. Gelukkig toch wat minder nu... Ik hoop voor jou hetzelfde, en anders neem ik ze wel even drie dagen van je over. Daarna is mijn vakntie voorbij, dus dan wil ik er wel weer vanaf.
@lautje:spannend! duim voor je meid! @veronika:meis, ik ben het bewijs dat indrooglijntjes bestaan.. sorry maar tel er niet teveel op...! @miranke: sauper dat je zo snel bij de arts terecht kunt, spannend! Succes voor straks alvast..! Ehh.. ben ik nog iets vergeten...? Ben zelf net ongesteld geworden. Wist het al wel, voelde het aankomen maar toch weer erg verdrietig nu.. Wel extra blij nu dat ik die afspraak bij de huisarts heb gemaakt vanochtend.
@immelda: wat een goeie deal zeg hihi ! shit dat je zo misseli bent; en inderdaad het is erg dubbel en moeilijk: wij zitten hier te springen om zwangerworden, en als je het bent ben je weer doodziek en dat is ook irri! mok mok! @juudje: heeej hoe gaat het, is het echt helemaal OK nog met je beebje? ben ik zoooooo blij van. moet ook wel hier met veel slecht nieuws he... straaltjes hoop hier en daar.... trouwens, klustechnisch zaten we, als ei 4 dagen eerder geweest is, ook al goed... dat is nu net het slechte nieuws natuurlijk! weet je wat ik net gedaan heb? het lab gestalkt en toen de dok, en nu mag ik de uitslag (al die rare cijfers en %en) op komen halen, ookal ' is de uitslag niet representatief wellicht aangezien kwakje uur te laat gebracht' argh waarom wil ik altijd alles weten! ik verdenk mezelf er trouwens ook van dat ik gister gewoon ' van schrik' ongi ben geworden, HUMZZ *gaat naar dok en dan naar AH XL (supertoko ) gromliefs OBklingel
@milla: shit shit shit. mopperrrrrrr wat irri zeg, en zie je wel, indroogneplijntjes bestaan dus wel huil... heb ze zelf ook gehad.. kom gaan we samen STAMPVOETEN *BOIIIIING*