@Milla Jammer dat duivels zijn gekomen maar wel fijn dat je nu volgende week naar de ha kan! @Limmeke pfff jah ik denk dan had ik dat maar .. maar waarschijnlijk als ik het had dan wou ik er ook vanaf
Ja, lim.. snap wel dat zo ziek zijn nu ook echt niet meer leuk is.. ook niet voor het goede doel... *knuf*
Heeee Klingel! Tsja, in mamabuiken zit geen raam, dus ik ga maar uit van de echo van maandag. Toen was alles oké. We weten pas met de 20 weken echo of er ook echt geen schade is van die enorme bloeding, én het is belangrijk dat er niet opnieuw zo'n bloeding komt. Met mij gaat het nu al beter gelukkig, al blijf ik zenuwachtig mijn toiletpapiertjes checken Over indrooglijntjes: tsja, wat is dat. Als je een test te lang laat liggen, kan er toch een lijntje ontstaan. Dat staat in de meeste bijsluiters. Maar bij mij was het heeeeel vage lijntje toch een positief teken. We moeten afwachten. Tot die tijd stampvoet ik zachtjes mee (mag niet te druk doen, weet je )
Heb nog steeds geen duidelijkheid over JD gehoord. Had ze nu een drieling en zit er nog wat, of begrijp ik het helemaal verkeerd...?
HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG
Alice, Milla en Klingel, thx, ik moet echt weer even terug op aarde. Boiiink ben geland (echt? hm). Ik baal ervan dat ik nu ontdekt heb hoe ik vage streepjes moet "zien", eerder zag ik nooit wat nl. Heb arme vriendlief net al stuipen op het lijf gejaagd met mijn "ja ik denk misschien wel dat ik een streepje zie maar het is niet zichtbaar hoor". Arme hij. Ach het zal wel helemaal niks zijn, ik word gewoon op de klok af as. zondag tussen 11 uur en 14 uur ongi.
Ja Juud, echt balen, ook alweer een dag eerder. Dinsdag naar de huisarts. Wil toch wel wat duidelijkheid nu.. Hopelijk gaan we die krijgen.
Juud Jedid schreef idd dat ze nog een vruchtje was verloren. Deze was kleiner, ze ging m ook aan de ha geven geloof ik voor onderzoek.
Oké, dus ze is helemaal niet meer zwanger. Hmmm, wat verdrietig zeg. Dapper van d'r, dat ze er zo mee om kan gaan.
Zeg, ik dacht dat er een goed-nieuws deal was gesloten vanochtend. Ik stampvoet lekker even met jullie mee. Misschien schiet m'n ei dan wel los, hehe Lim: Ik vind het een mooie deal, mocht ik zwanger zijn en niet misselijk dan kom ik een (kleine!) dosis bij je halen. Juud: JD is vanochtend idd nog een derde vruchtje kwijtgeraakt. Al ik het goed begrepen heb dan heeft ze nu 3 vruchtjes verloren en laat je onderzoek doen. Volgens mij kon ze vamiddag naar de ha?
Of niet hoor! Wil nog helemaal niks zeggen, dat je nog geen posi tets hebt. Gewoon positief blijven hoor..! Ik duim in ieder geval nog even voor je!
Hey ben ik weer... Heb alles gelezen @ Juud: het waren er drie idd... Maar het verhaal is nog niet over. De HA is nog niet overtuigd of alles er uit is omdat het vloeien niet echt doorzet. Het is wel meer dan spotting, maar minder dan ongi. Gevolg... aanzien en waarschijnlijk een echo... @ klingel en Milla: NEEEEEEEEEE @ Limsel: heb het gelezen @ lautje: spannend
Veronika, weet dat het moeilijk is, maar wacht met testen echt tot één dag na NOD. Dan is er toch meer kans op duidelijke testen. We gaan gewoon voor maandag, oké. En zondag wordt je natuuuuuurlijk niet ongi. Lim stuurt de misselijkheid langs je duivels en dan kunnen ze niet komen.