Heeee Jed, da's ook lastig. Weer onduidelijkheid. Hoop dat ze je vruchtjes kunnen onderzoeken en dat een echo snel meer duidelijkheid geeft. Dikke knuff
*Milla richt zich naar onderen en zegt: Stomme duivels jullie hebben het goede-nieuws voornemen hiero verpest..* Hihi, zo goed cin...? Het goede nieuws is dat de buitendeur openstaat omdat er zo'n mooi najaarszonnetje schijnt!
Ik houd me ook aanbevolen voor wat HCG. neem het laatste beetje wat er nog ligt en steek het veilig weg.
He bah Jed! Hoop dat het snel allemaal zelf op gang komt voor je.. hoe lang mag je het nog aankijken..?
Wacht, moet piesen.... Pikken jullie dat ook nog effe mee: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG hcg hcg hcg hc.. h.. ... drup
hey, daar was jediddle weer. tja de bus is onmisbaar eigenlijk in deze tijden he... KNUF sterkte meisje,, hoop dat de dok jullie kan helpen! heb hier een deprimerende uitslag van zaad voor me. ga nu alles uitpluizen. vraag me af of dat half uur te laat nou echt de oorzaak is. zwartkijkklingel
Is er dan nog kans dat er nog een beebje is ? of begrijp ik dat nu verkeerd? Sorry als je mijn vraag te direct vind, je hoeft niet te antwoorden. Ik begrijp je verdriet heel goed. Het doet bij me nu wel minder pijn maar vergeten doe je zoiets niet. Nogmaals heel veel sterkte voor jullie.
Juud, je hebt natuurlijk gelijk, maar ik ben niet zo verstandig als jij! En wel heel nieuwsgierig! En het is zo leuk om te doen! Milla, ik hoef niet zoveel hoop hoor, juist lekker niet, dan schrik ik niet zo zondag als ik wel ongi wordt. Pixie, ik wil ook wel wat, heb toch wel graag een dikke streep over 3 dagen!
HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG hier ook nog een beetje van mij dan....heb volgens mijn test toch genoeg
neem hier ook nog een beetje van. Nu heb ik wel genoeg, hopelijk mag ik hier binnenkort ook wat komen strooien
iedereen was nog bezig met hcg op te slaan van juud dus ik heb snel met me kliko alles van jou gepikt 8)