Heb je mn bericht gehad trouwens Klingeldingetje? En Milla: sorry! Dringt nu pas tot me door dat jij ongesteld bent geworden! Ik doe mee in het stampvoetensemble!
Elke wat een geweldig mooi kado van je man! Ik begrijp dat er gewerkt wordt aan een foto Debs: veel plezier! Kling: Ben je niet te hard aan het studeren op die cijfertjes? Als die dokters jou zouden kennen hadden ze je vast die info nooooooit gegeven. Ik ga afsluiten hier, ben moe moe moe en nogsteeds pijn boven m'n lies. K*t-ei. *graait nog wat hcg uit de kliko van Gaby* Tot later!
@elke: je hebt helemaaaaal gelijk; dit onderzoek zegt niks meer, ja alleen over zaad dat al een dik half uur te lang stond in te kakken, maarrrrr ik snap uiteraard de getallen wel nu en ze zijn niet goed hoor. 0% klasse a (super beweeglijk) en a+b (alle bewegende) maar 36%. er zitten 4 waardes bij die afwijkend in negatieve zin zijn . tja lekker dan! ik wil dit niet met klingelman delen; gewoon maar weer nieuw kwakje echt meteen naar zh brengen.. kan pas de 30e grommmm sorry voor ego gebrabbel, maar ik weet nu zeker dat als je (te) veel weet je ook weet wat je niet weet en dat maakt dus superONZEKER snel thee en openhaard aan en dom blond doen liefs
@elke: ga je nu terug meelen @cin: jij kent me beter dan de dok heheheheh (die kent me ook nog niet alleen mijn teentje) toch staat op dit formulier dat je binnen 2 uur moet inleveren, dan zouden we wel weer op tijd zijn geweest, en dan staat die ' weinig tot geen mobiliteit' toch opeens weer in een ander daglicht hopsa waar kan ik me opgeven voor IUI? ongeduld klingel KUS
He Klingel, gatsie, ik snap dat je die waarden niet leuk vindt! Maar het is niet voor niets dat je normaal eigenlijk je spulletje in het ZH zelf moet produceren en inleveren, toch? Wellicht zit daar echt het verschil in. En in dat potje zat geen super fijn Klingelslijm om in te overleven voor ze, dus tja, dan is het niet wat,. Heeft jouw Klingelman wel een gezonde levensstijl? Ik zie bij jou nl een soort Friese stoere buiten god voor me, dus dan snap ik ook die duffe zaadjes niet hoor.
@vero: friese boeren buiten god GIL nou fries en god klopt; boer en buiten niet! hihihih tis wel een enorm lekkere vent, en heel sportief, maaar.... wij hebben zo tussen 2003 en 2007 wel een minder gezonde levensstijl gehad; zegmaar veel dancefeesten enzo, waarbij klingelman ook wel een pilletje nam.. en wodka dronken we ook veel in die tijd! maargoed; breezersletjes worden ook aan de liggende band zwanger dus waarom ik niet hehehehehehheheh
Nou die pilletjes zijn er nu wel uit hoor, hahahaha! Maar misschien geef je zelf dan wel de oplossing nu he: breezersletje worden!
Haha dank je. Ik ben me toch een partij misselijk, echt ik ben zooooo hypochondries psychosomaties Hmm lekkere Friese god, klinkt wel heel goed hoor Klingel! Jij boft maar (Ik ben zelf ook heel blij trouwens ) Ik denk ook echt niet dat die pilletjes en wodka's nu nog effect hebben hoor. Maar de wijntjes van nu (en jullie roken toch niet?) hebben wel effect, ook hij moet eigenlijk rond jouw ei even niets drinken. Misschien dat je daar nog iets kunt optimaliseren... ?
klingel ik moest het potje na dat hij vol gekwakt was binnen een half uur in het ziekenhuis af geven! mannetje had hem vol gedaan en ik ben meteen naar het ziekenhuis gereden
Mijn mannetje heeft ook alles gedaan wat niet mocht klingel.. net zo'n stout mannetje als jij hebt waarschijnlijk, haha! En die heeft al 2 gezonde kindjes. Zijn ex is zelfs 3x zwanger geweest (1 kindje werd geboren met 22 wk, was niet levensvatbaar) Dus het hoeft niet altijd iets te zeggen hoor... Snap wel dat je enorm baalt van die uitslag, maar zou het testje echt nog een keer over doen voor de zekerheid. Denk dat klingleman gezien deze uitslag volgende keer enorm zijn best gaat doen om het goedje goed af te leveren
Heeej meisjes, Ben er ook, zoals gedacht vandaag de duivels gearriveerd. Ik ben bang dat ze Limmeke's portie misselijkheid ontlopen hebben. Milla jij ook las ik ? Jedid ook knuff, las vandaag tussendoor van je 3e vruchtje @rest Knufffff Ik ga eerst even kokkerelen en dan de bannerzooi aanpassen en verderlezen.
lieve antwoorden van lieve mEIsjes.. tja, ik ga m deze uitslag niet onder zn neus leggen hoor; ik heb al gezegd dat onderzoek overmoet wegens teveel vertraging. hij geloofde het maar half geloof ik. over 2 weken (fijn in ei-tijd) knal ik meteen naar ziekenhuis als hij uitgeknald heheheh missch (zeker) is minder wijntjes drinken wel handig ja rond ei, hoewel, meer dan 2 per dag zijn het er niet en dat zal het echt niet zijn... maar een jaar lang behoorlijk aan de xtc in het weekend zal missch niet zo goed zijn toch? ach, alle mannen van zijn kant in de fam hebben gewoon kinders; het zal wel meevallen allemaal! goed, we houden erover op, zorgen pas echt maken als het nodig is en dan nog kunnen we met hulp goed zwanger worden toch @vero: heb je nog niet stiekum getest? misselijk=spannend!
Mijn mannie rookt en drinkt.....dus kan toch, houd moed lieve klingel! Enne strakke boxers draagt hij ook nog