nou dames, ik ben ongesteld geworden net.... al sinds zondag volop krampen maar tot vandaag niets. Net eerste avond van mn opleiding gehad en op de terug weg ineens heel erg krampen en ja hoor Had zo'n goede hoop.... kan wel janken. Mn luteale fase is ook zo kort. Net als vorige maand, 10/11 dagen Zou dit erg zijn? Wat moet ik hiermee? ik ga verder balen
Dat is idd erg kort. Je zou kunnen kijken voor de gyn. Hoe korter de lf is hoe korter je het hormoon binnen krijgt. Ik weet niet of dit effect heeft op innesteling...
@ lautje: dikke knuffel voor jou! @ jedid: lijk, jij creeert net zulke mooie zagen als ik haha.. @ jolan: voor jou ook dikke knuff! 10 / 11 dagen is nog oke.. veel korter moet t geloof ik ook niet zijn.. zoals 6 dagen is echt te weinig.. ik had zelf ook meestal iets van 10 / 11 dagen en dat is ook wel gelukt hoor! Hoop dat je dit wat positiefs brengt!
bedankt pffff baal er echt van , jeetje! Maar jij had dus ook een luteale fase van 10/11 dagen? Gebruikte je o-testen? Jedidjah, de gyn is nog een beetje vroeg na 3 rondes of niet? jeetje ik baal! en zeker ook om die reden dat het zo'n korte luteale fase is groetjes jolan
welgeteld iets van 9, 10, 11, 9 ofzo.. hihi.. aantal kaartjes staan wel in mn album, kun je het ook wel op zien.. Ik heb nooit ovutesten gebruikt, maar wel atijd getemp. (ik was nl. voordat ik met de pil begon, heel erg onregelmatig ongi, gelukkig nu niet meer.) Maar 10 / 11 dagen is niet erg, tenminste niet wat ik heb gehoord hoor! Het kan dus echt wel!
@ jolan... je hebt drie rondes nodig om te kijken hoe je cyclus is. Je kan altijd vragen om meer info. Als je een goede arts hebt zal hij zelf ook wel de vragen kunnen beantwoorden. Je kan bijvoorbeeld vragen of het problemen geeft met innesteling en wat er op korte termijn aan kan worden gedaan. Het kan zijn dat door de korte lf en eitje geen tijd heeft om in te nestelen, maar dat weet ik niet. waarom lang zitten wachten als het met een pilletje kan worde verholpen?
ok, nou ik kijk het deze ronde gewoon nog aan, als hij dan weer zo kort is, dan kan ik gaan bellen...... Bedankt!
boeh ik zit een beetje naar depressing films te kijken over 9/11... pffff wat is de wereld toch eigenlijk een puinhoop he... peinsklingel
Ik denk dat morgen veel in het teken zal staan van 9/11. Van die beelden krijg ik ook steeds weer kippevel als ik ze weer zie. Helaas is het voor die mensen die het mee gemaakt hebben een nachtmerrie die werkelijkheid werd.
op rtl5 is nu documentaire inderdaad your worst nightmare... boeh daar kan ik echt down van worden brrrrr
owh verhip dat is morgen idd... Ik was het helemaal vergeten. Ik onthoud die dingen nooit. Het is natuurlijk verschrikkelijk en elk mensenleven is te veel. Nou ik ga ook naar bed. Ik ben onwijs moe, maar heb de notulen van de vergadering gelijk geschreven en opgestuurd... Dus ik heb mijn taak weer even gedaan... Trusten mEIden Jed
Ik heb bewondering voor de mensen die in die documantaire spelen. Het zijn de overlevende die nu laten zien wat er gebeurt is. Ondertussen kijk ik met 1 oog er naar, het is te heftig en te aangrijpend.
hi jedid, slaaplekker ! @plien: ja indrukwekkend he. ik ga verder kijken. ik kan er niet tegen maar de waarheid moet gezien worden... en mensen moeten eens ophouden met oorlog maken. is sooooooooooooo 1945! mopper hinkelklingel