Weet je wat ik me net bedenk, 4 van jullie hebben mij gependeld en als ik zwanger ben hebben jullie het lekker allemaal mis!
WEL! Ik WIL HET! En jij ziet ook hele vage edoch brede, onduidelijke duidelijke lichte niet aanwezige streepjes zei je net!
@cin: gij grapjurk! hihihiii ! maar cinman is geen lolbroek. beetje afmelden voor eten en dan toch maar thuis komen! het verwende nest! stuur m via behang maar weer trug naar secretaresse zou ik zeggen! ben het eens met grote vergaarklikobak. ik flikker er denkoverschot en tobbezorgtalent in, en jat was hcg terug. verder heb ik net ook een legbatterij ovu-testen gekocht dus ik ga weer helemaal mooi aan de pissticks! cin, niet weggooien die hap; stug doortesten! maarmissch is je ei al wel geweest (ik ken bepaalde eieren die opeens 4 dagen eerder komen...) en kleurt je ovu test over 7 dagen alweer posi wegens haaseegee! tis wel raar; opeens is het zwanger-praat-geweld verstild en hebben we ongi mopper ei praat.... behhhhhhhhhhhhhhhhhh *kijkt zo lelijk en sjaggie mogelijk*
Dat weet ik niet O Even voor de goede orde, manlief heeft geen secretaresse. Wel een assistent, een Hongaarse kerel die de hele dag zit te surfen
ja in het licht bij het raam als ik m schuin beweeg ja. Sorry dat kan mijn camera niet!! (Ja ik ben stom het is allemaal niets ik maak mijzelf gek). Zo nu ga ik werken hoor! En niet meer hier kijken. Moet laatste opdracht afronden, nog paar afspraakjes en dan kunnen ze de boom in (qua ontslag). Genoeg andere bedrijven die me willen hebben.
Ja Cin, waar werkt deze helaas op jou man vallende heerlijke Hongaarse hunk? Kunnen we hem omturnen denk je? Whahahaha
Kling: Ik test braaf en stug door totdat m'n temp hoog is en blijft. En klus door natuurlijk, laten we het belangrijkste deel niet vergeten Ik ga even de kipfilet marineren, even lekker koken voor mijn liefhebbende husband Elke: Dan heeft HIJ in ieder geval iets dat ik niet heb
gewoon doortesten cin! ik ga even de boerenkool afgieten en lekker met worstie erbij opeten, smullen!