Nou, Klingel doet dit ook heeeeeeel graag hoor! Geef ons elk maar een kipfilet, dan eten jullie vanavond elk een halve kipnugget....
@elke: ben eigenlijk ook wel op z'n jedids bannermoe.. had hem er vanochtend al afgehaald...! @vero: heb op de kruidvattesten nog nooit indrooglijntjes gezien. De matcare cassettes heeft ze zeker weten wel helaas.. @bowen: balen meid.. maar wel woord gehouden allebei he, haha..!samen met klingeltje op naar de roze motor @klingel:*knuf* komt goed meid..!
Ik maak taco's, maar ontdek net dat ik per ongeluk ruim 500gram gehakt uit vriezer heb gehaald.... en ik ben ook nog alleen! Humpfff, wie komt er eten?
we hebben een engels sprekende vriend (uit de sechellen) die, terwijl we samen aan het curry maken waren, eens zei: and now, i am going to masturbate the chicken! [size=24]GIL[/size] iiiiii *ongesteldgheids-baldadigheid* gni
ik ben GEK op taco's! ik wil wel komen eten maar ik moet eerst een kolonie rooievaars terroriseren! trouwens, je bakt gewoon het gehakt met de groenten en de kruiden en dan heb je de taco mix en dan klap je wat je over hebt in de vriezer tralala!
Ik heb hem deze cyclus er niet eens meer opgezet, SO! Lekker puh! Domme banner! Zou het helpen om sneller zwanger te worden denk je?
Sorry beetje late reactie maar die hahaha was voor die kip. Hahahaha Maarehhh ik vind banner altijd wel prettig, niet alleen bij mezelf maar vooral bij ander. Weet je een beetje waar iedereen is in cyclus. Onthouden gaat bij mij niet lukken.