@ Klingel: sla die rooievaars van je af en spring in glitterka! Laat Klingelman maar lekker in zijn eentje Qtimen, puh! Ik masturbeer hier even helemaal niks als je het niet erg vindt! Vlees komt al uit de diepvries, kan het er dan na bereiden weer in?
@elke: uuuu dat is wel een goede vraag, en ik denk dat het antwoord eigenlijk is NEEEEEEN dus ik trek mijn briljante oplossing weer in. ik heb zin om in een boom te gaan zitten!
god hou me tegen, ik draai door. ik ga NU afdalen naar lagere niveaus, en dan wel niet qua gespreksstof maar qua verdieping wek! mok!
UHh zeker goeie vraag maar het is nu wel gebraden dus dan denk ik weer van wel. Maar weet niet zeker. Heppie ok niet veel an he
Je wilt in een boom zitten EN afdalen naar lager niveau?! Ga jij maar weer IN de openhaard zitten terwijl je je rookworst masturbeert! Of zoiets... Rest van vlees gaat morgen op stokbrood met kaas in de over, HA!
hee jakkes milla, dat jij de rooievaar erin houdt.. dat had ik niet van je verwacht heheheh alle lof voor de rooievaar gaat trouwens naar marb maar na bloed(!) bad dat ik hier in dit ooievaarsdorp heb aangericht kunnen we ook wel spreken van Dooievaars 8) *klingel ben je nou nog niet in keuken?* nee ik vind het lachen hier *jamaar je moet koken en snel een beetje* ja doe het lekker zelf *doe het lekker zelf doe het lekker zelf, wil je wel eens niet zon toontje tegen mij aanslaan? ga onmiddelijk de keuken in!* okeeeeeeejjjjjj STAMP klingels kunnen zichzelf niet opvoeden de vraag is; wie doet het wel heheheheh en nou bekhouwen en stampen die kool
Hoezo.. achter de computer niet leerzaam.. OOIEVAAR - ROOIEVAAR - DOOIEVAAR Dat leer je dus niet op school he!