Mooooinie, die mooievaar hou ik lekker voor mezelf Klingel die heb er dan toch niks meer van door, dus neem jij dan die Friese staander maar
Dan is het goed! Ik werd net ineens gebombardeerd tot forumsnollie, dus kneep m een beetje Ik ga voor echt Fries stamboekrundvee dan maar!
gillllllllllllll humorrrrrr hihiiiiiii! *deukt zichzelf uit en pinkt lachtraantje weg* een pooievaar jaaah die hebben we nodig! ik denk dat ik klingelman zo maar moet gaan noemen heheheheh ' bevrucht me, pooievaar' ! en dan moet ie er ook nog voor betalen hehehehe zeg nu we het er toch over hebben, ik ben eigenlijk vergeten of de boerenkool eerst even moet koken/slinken, ja toch? niet meteen inbrengen in aardapppelpureej toch? ja neej?
en als ik hier zo om me heen kijk, dan is de zooievaar hier langsgevlogen- hij wel de fukkin bastard! :x
ik zal jou eens laten inkoken! ohnee dat was een serieus antwoord. dus, even laten pruttelen ja, dat dacht ik al. ik heb last van ongidementi
30+babes worden hysterisch van ellende en bannen de banners.... alleen bowen is still standing met haar ontzettende 1e dag... echt soooooooooooooooooo 16 oktober 08!
Bij mijn hooivaar is de zooievaar permanent gezeteld. Daarom gaat de mooievaar voorbij naar Bowen denk ik en word ik soms zo kwaad dat er een dooievaar aangaat. Dit zorgt weer voor stress en rooievaar komt dan gelijk om het hoekje... Eigenlijk is het dus allemaal heel logisch he..