Zegt ppoievaar vanavond: zeg is zooievaar niet langsgeweest vandaag, of is prooievaar er achteraan gevlogen? Nee joh, mooivaar was vandaag hier, net als die klote rooievaar, maar nu zijn er wel 23 dooievaars gestampt! HA! En dat is dus echt heeeeeeeeeeeel 2009!
GILL dat dekt wel de lading ja! @bowens hutspot: hiiiiiiiiiiiiiii ik zeg: als dipsticks besmettelijk kunnen zijn (.. met helaas wel mk's erbij huiltje) dan zijn gebande banners dat ook! ... of zouden we dan allemaal massaal ons en elkaars ei missen?
En daar raak je dan weer juist zwanger van, als je er niet teveel op gefocust bent.. dus hebben we meteen dat probleem ook de wereld uit geholpen! Mooi zo! Wat is het volgende punt op de busagenda..?
Hmmmmmmmmmmmmmmmm Nee denk niet dat ik mijn EIgen Ei mis maar misschien die van jullie wel. Enne wat heb jij met de zak van Sinterklaas?
KRIJS de ZAKKKK van sinterklaas over zaadjes gesproken! nou niet zoveel; ik heb daarentegen wel behoorlijk wat met den STROOIEVAAR *gaat spekjes bakken*
dan moet je niet bij deze ongestelde en ei-naderende mireille-bekooyervaars zijn lau! al het zwangere volk heeft zich bijna terug getrokken, snap ik ook wel met small en jed.... is hard.. net zoals het hard was toen ' iedereen' zwanger was he... (ohjeej kijk uit ik word bijna serieus) (gilt nu echt naar spekjes)