Avond dames! Gaat er gezels aan toe Wat ik nou weer heb meegemaakt. Ik dacht een leuke dag te hebben..... Dichterbij de dolfijnen. 's Middags een foontje van zwangere collega! JIPPIE ik heb een dochter gekregen SUPER VOOR JE! maar ik ben een leuk dagje uit en nu is ie dus een beetje verknald! Niet tegen haar gezegd... Maar balen dat ik nou doe! bahbahbahbah
@ jean: haai! we zijn een beetje melig hier hihiih (was dat niet ooit waarom mmm begon?) anyway; jij bent sjaggie wegens collega die bevallen is? hmmm tjah....dubbel wel.. kom maar hier over dooievaars praten dan dat luchtr op
neuh.. is hier net zo gezellig, gaak niet verpesten! En gillen naar spekjes helpt niet, ze draaien ze heus niet om als jij gaat krijsen!
Ik zit al 4 weken naar dat rotbeest te zwaaien, hem te lokken met lekker eten maar wil met zijn pens niet van de buurvrouws dak af.
Jakkes Jeanine! Hoe die mensen het ook allemaall in hun hoofd halen zwanger te worden en te bevallen... En als die ooievaars nu eens hun werk deden... ik snap niet dat die beesten belastingvrij mogen rondvliegen. Ik zeg: hef een vliegtax op die beesten, dat zal ze leren ons telkens voorbij te vliegen!
Wat denk je van al dat Co2 wat ze uitstoten! Straks hebben we de ijsberen die gaan rondvliegen nou daar word je echt niet blij van. Dat is nou net de reden waarom koeien niet kunnen vliegen!
ja irri he dat andere mensen gewoon bevallen en dan zon plakooievaar op raam lijmen,,,, en dan ligtt daarbinnen zo'n kotkind wehhhhh (dubbelhuil) heheheeheh
Hihihihihihihihihihihijhihihjihihi! Gaak meteen doen! Eh, waar? de Belastingdienst: leuker kunnen we het niet maken!