jolan25 volgens mij als je een lf heb van rond de 8dagen hoef je je pas zorgen te maken! jedidjah jij heb idd ook zo'n mooie 8baan klingel ik heb ook naar die film zitten kijken ,zat er echt met een raar gevoel naar te kijken heel anders dan dat je naar een gewone film kijk, wat hebben die mensen mee gemaakt zeg! heb er gewoon geen woorden voor!
goeiemorgen hey gaby.. hoest met je ei? zo weer werken, mannetje is het er niet mee eens, heb nl een griepje onder de leden, althans, zo voelt het.
Morgen meisjes @ Gaby, mooie achtbaan waar is je plaatje? @ Limmeke, ojee, beetje ziekjes aan het worden... moet je lang werken?
ok, nou laten we dat hopen dan maar .... ben nu wel weer gewoon om de 28 dagen.... net als voor de pil. Ach we moeten maar afwachten, maar baal er wel flink van hoor. Had toch best een goed gevoel deze maand. Mn man is er heel nuchter onder. Die zegt, joh het komt als het komt , is het niet deze maand, dan wel volgende maand of die daarna en anders over een jaar Nou dat hoop ik niet....... Ach ik maak mezelf ook gewoon gek! Daar ben ik helaas erg goed in groetjes jolan
hey limmeke nee ei is nog niet geweest, maar voel hem wel broeien verwacht hem wel vandaag of morgen ! hoop ik ook want mannetje is vanaf morgen het hele weekend weg en maandag dat darmonderzoek dan heb ik er ook niet zoveerl zin in ben jij ziek of je mannetje ? sorry blond
volgens mij kan het echt niet kwaad haha nou zo lul mijn mannetje ook en dan zeg hij we zijn nog maar net een half jaar bezig dan zeg ik euhhhhh nou we zijn alweer bijna een jaar bezig hahah zegt hij joh echt waar! als het komt dan komt het wat een droge gasten hé die mannen van ons!
ikke ziekjes maar goed, gaat vanzelf weer over. balen jolan van je mensi.. en heerlijk he hoe nuchter mannen erop kunnen reageren.. mijne is ook zo hoor.. hoewel die nu toch iets gerichter bezig is ermee en ook afgelopen keer best teleurgesteld was dat ik weer ongi werd. leuke fotos gaby trouwens *legt eierwarmertje klaar voor gabies ei* strakkies weer in potje piesen, ben benieuwd of ovu nu duidelijker wordt..gisterenavond was streepje zelfde als gisterenmiddag... was het een zw test was ik dolbij, maar voor ovu nog veel te vaag. nu ik op aanraden van Klingeltje 2 keer test per dag gaat het best hard.. maar goed dat ik zon mega voorraad heb liggen hahaha.
ja joh... mannen zijn er toch minder mee bezig. Al ben ik er gewoon te veel mee bezig, daar baal ik ook van. Ik maak mezelf af en toe gewoon gek..... Dan heb ik weer ergens gelezen van een korte luteale fase en dan denk ik: die heb ik ook . Ach we zien wel..... het was pas ronde 3, waarvan ronde 1 niet echt serieus..... groetjes jolan enne.... ik zal duimen voor jullie ei
@ Limmeke, gelukkig "maar" 3 uurtjes, met beginnend griepje lukt dat waarschijnlijk net. @ Gaby, echt een achtbaan, moet je mijne eens kijken...., is weer zo anders @ Jolan, tuurlijk jammer dat ie weer nega was, maar wel fijn dat je cyclus weer een betje normaal is @ Lautje, gaat het weer?
in het begin was ik er ook echt heel veel mee bezig! maar geloof me dat word met een maanden wel minder (hoop niet dat je dat hoef mee temaken ) ik ben er alleen weer wat meer mee bezig als ik me ei heb en op de laaste dagen rond me nod
nou de keren dat ik hem heb voelen springen gewoon echt pijn! net niet in me zij iets meer naar me navel zeg maar ! ik voel het een paar uur maar het is een soort drukkent gevoel als ik dan ga lachen of me been heel erg omhoog trek dan steek het heel erg! gewoon heel appart en vorige ronde dee hij helemaal pijn toen was het net of er iets door heen werd getrokken wat veelste groot was ahahha
ochjee, was natuurlijk ook iets groter dan normaal... hoe groot is eitje normaal eigenlijk? ja temp heel stuk omhoog, zit dan wer te denk ei, ofgewoon tewarm in de slaapkamer
toen hij sprong was hij 23 mm euh weet niet hoe groot hij normaal is? ja dat ga je dan wel denken echt klote weet precies hoe je je voel zo onzeker! waneer moest je nou naar de gyn ?