Wowww Creed, gave stem heeft die vent. Lang niet gehoord. Welk ander bekend liedje hebben ze ook alweer?
proest gil ahahhahahaha! @cin: achter het behang met die zooi, daar waar cinmman ook plakt! argggg irri ja! @smallie: KNUF @natjes: slaaplekka! @de banner: fuk jou @de boerenkool:=ready to serve @klingelman: duurt te lang @ooievaars: rest in pieces! whoppa smak
Dat ze een gelukkig leven wil leiden, en dat ze daarvoor keuzes moet maken. (dat is dan de hele korte versie...)
wie vindt die bang bang versie van de audio bulleys? sing with me: ban ban hij telt maar af ban ban het is een straf ban ban waar is mijn ei ban ban oh vruchtbaar slij ban ban van 1 naar tig ban ban hij drijft een wig ban ban hij maakt me gek ban ban ik sla hem op zijn bek ban ban die kloten-lat ban ban ik leg hem plat ban ban ik buig de rat ban ban mijn banner die zegt SPLAT ....en daar gaan we: huppel hup!
Haha elke.. jammer maar versta er idd niks van! Dit is het nummer van mij en millaman: http://nl.youtube.com/watch?v=-iinFsJWe84
waarom zo kortafjes emmelim? we zijn toch je vriendintjes? ik kan me voorstellen dat MKstress op je kan slaan, en daar moet je je tegen beschermen. maar ons echt verlaten.. dat kan toch niet? knuffff