Ik heb toen ik klein was paar jaar in Noorwegen gewoond. (Noors en Zweeds is als Nederlands en Vlaams.) Kwamen daarna dus ook nog vaak daar. Ben veel vergeten, maar passief, dus het verstaan gaat nog heel aardig. Mijn zusje is daarna 5 jaar in Zweden geweest om te promoveren, dus toen weer vaak daarheen!
meissies ik ga even boerenkolen met klingelman. rebel rustig verder;ik stap strax weer in! KUS van ongikling
alvast een dikke knuff voor Lim! Ik ga ook maar ff House kijken... Klingel ik zing uit volle borst mee hoor! Nog 101 pagina's en we zijn de 1000 gepasseerd
jeetje ik ben ff eten en sporten en jullie beppen ff 20 pagina's lim ook ik vraag wrom neem je afstand ?
Lim Gaby: beppen? is meer een beetje heen en weer gillen, hihi Ik ga even door het huis rennen. Manlief ligt te pitten op de bank, dus daar ren ik eerst even langs. mwahahahaha. Tot zo!
Zeg Cin: laat die man van jpu maar eens even met handjes wapperen ja! kan ie daarna wel weer achter behang! @ milla: moooooi! @klingel: lekker ite!
Wat gaat Limmeke doen? Missschien is het ook wel stressvol dat als je even niet kijkt je alweer 20 pagina's hilarische ongein hebt gemist! Voor mij wel, ik wil niks missen maar ik kan moeilijk 24/7 met mijn snuffert op het forum zitten (Straks wel, dan ben ik werkloos haha). Klingel jouw tekst vind ik TOP! Ik zing mee. maar mijn banner laat ik staan, want ik kan zelf niet tellen
@ Limmeke: tuurlijk mag je best afstand nemen, ik vind het alleen jammer dat je het hier zo (voor ons) totaal onverwacht neerlegt. Dan lijkt het net of er iets is voorgevallen ofzo... Ik vraag me in elk geval wel af of er iets is. Nou ja, hoop dat je misselijkheid afneemt, je een fijne zwangerschap hebt en dat we je hier gauw weer zien! SMAK!