@ Veronika: gezien de onzin die hier vanavond passeert (ik excuseer me bij deze voor Klingel, Bowen en Milla), wil ik je adviseren vooral niet terug te lezen, maar gewoon gezellig aan te haken!
Oke nog 1 dan, om iedereen die stiekem een beetje down is weer een hart onder de riem te steken (en niet een riem onder het hart wat ik ook wel een per ongeluk zeg ) http://nl.youtube.com/watch?v=M72A0AWdg5U
pffff, moet gaan strijken en dan slapen moet morgen weer vroeg op, maar kan niet gaan slapen ik heb de ZENUWEN!
Meisjes, meisjes, het geeft niks hoor! Ik vind jullie toch wel lief, ook al gaat het nu zo, jullie kunnen er ook niks aan doen, ECHT NIET!
Das logisch! Anders ga je eerst slapen, word je dan vannacht wakker: ga je dan strijken. Sterkte meis!
Hahahah heb je haar weer met haar Johan Elke Cruijf Logica @Milla ja en nee, een ander kriebeltje maar weet niet precies wat, als ik het zie herken ik het wel weer.
nou meiden, het is echt te veel om door te lezen maar lees wel dat lautje een streepje had spannend, ik ga voor je duimen meid! en dat lim afstand neemt.... hoop wel dat het allemaal goed gaat met haar... verder nog iets gemist?
goed plan eerst slapen en dan strijken, alleen het probleem was dat slapen.... Heb heel internet afgeplozen maar kan niets vinden over positieve testen 5 weken na een miskraam, pffff, wat kan een mens zichzelf gek maken he