Graaggedaan Ik ga ook maar eens richting bedje. Morgen leuke dag voor de boeg. Eerst morgenvroeg even sporten, daarna direkt door naar mijn vriendinnetje, baby nog een keer bewonderen Broodjes meenemen voor haar dus lekker lunchen daar. En 's avond lekker uit eten met andere dinnetjes. Zooooooooo grappig ik heb het vermoeden dat 1 vriendin van me zwanger is. Is eigenlijk wel overduidelijk, ze rookt en drinkt ineens niet meer terwijl ze er eerder echt niet in spuugde. En nu wringt ze zich in allerlei bochten om maar te kunnen rijden bijvoorbeeld om maar geen excuus elke keer te hoeven maken om niet te drinken. Hihi Ik heb dan wel weer aardig goeie timing en mag morgenavond lekker aan de wijn
Cin wil Mango! Grappig Bowen, dat ligt er wel dik bovenop ja, hahaha! Veel plezier morgen en slaap lekker!
Cin, vang! Tnx en welterusten meisjes. Heb weer enorm gelachen met jullie. Jullie zijn lief! Maakt zo'n dag toch weer stuk leuker KUS
Leuk Bowen! En die vriending is zooooo zwanger! Ech wel! Klinkt beter als mijn dag trouwens: 8 uur werken en dan schoonouders ontvangen Ik wil mango! Of mango sorbet ijs van de AH
Dag meisjes, ben ik nog even, heb ook enorm gelachen OM jullie, slaap lekker voor jullie allemaal weg zijn! Ik zit nog rapportage te maken voor kl*te werk... grrr gelukkig ben ik er bijna vanaf. Jij ook he Cin, geniet van je laatste dagje!
Mannetje heeft ook mee gerend en alle 'openbare' ruimtes zijn toonbaar.... Laten we het daar maar op houden. En de ovutesten liggen in m'n kledingkast. Moet er alleen aan denken thermometer en foliumzuur weg te bergen.
Bijna. Eigenlijk moet ik er natuurlijk schijt aan hebben, maar dat lukt me dus niet. Schoonmama is zelf zo'n echte poetsmuts...
Ik ga ook m'n bedje opzoeken. Er 'moet' nog geklusd worden vanavond en ik scoor geen punten door hier te zitten Dikke knuf en tot morgen!
Dat klinkt zo onromantisch! Gelukkig is het dat niet Doei doei! Kling zal zo d'r stamppot wel ophebben