@ Natjes, ligt er echt aan hoe je baas is en hoe jij je voelt. Bij mijne kan ik van alles kwijt...... Maar je werkt toch bij je vader? zit er een chef tussen? @ Veronika, je zit nog voor NOD, moed houden @zelf, weet waarom ik ook opeens een zw test heb gedaan, vanaf de dag dat ik een bloeding had ovu test gedaan, die waren al licht positief, na n paar dagen herinnerde ik me het verhaal dat je met ovu tsten ook een zw kon testen, dus toen (ook na de vele klachtjes) een zw test gedaan. Maar als ik he tdus terug lees(ovutestjes bekijk) dat kloptte de eisprong datum van FF precies en was ik dus iets langer zwanger dan ik dacht. Gewoon een feit voor mij goed om te weten.
Small: Betekent dat ook dat die bloeding waarvan je dacht dat het ongi en (later) innesteling was, geen innesteling was?
Goede morgen Wat is er veel gekletst gisteravond Zag ook dat Limmeke even afstand neemt van het forum....... Hoop dat je je snel beter voelt Limmeke Hier is gisteravond goed geklust Sperm meets egg!
Ja, ik geloof het ook een beetje, heb nu ontdekt hoe je moet kijken om een vage streep te zien. Nou met die test van vandaag doe ik het niet meer hoor (? of toch wel, vanmiddag nog eens bij het raam haha). Cin, nee geen bloed, maar dat is bij mij altijd precies op tijd, zondag dus, tussen 11 en 14 uur verwacht ik het (niet ). Qua temperatuur, het kan toch sterk wisselen per cyclus hoor! Is mij opgevallen ieg. Heb bijv. al 2x totaal geen daling op/voor NOD gehad, terwijl ik m de eerste keer super duidelijk had en echt dacht dat het zo dus hoorde. Small: dank je. Ach, we willen het zo graag he Ja terugkijken kan met ovutestjes heel handig zijn, heb ik ook al eens ontdekt. Per dag zie je te weinig fluctuatie denk ik.
Ja maar, ja maar.. Ik wacht al zoooo laaaaaaang Zul je zien dat ik straks ongi wordt zonder ooit een ei te vinden...
Nee is gelijk gebleven, maar mijn temp zei de vorige cyclus ook niet zoveel, dus daar let ik niet echt op. Mijn ovu test van vanmorgen is wel weer veel lichter geworden Vanavond nog maar een keer klussen voor de zekerheid denk ik.
Bij mij ook hoor, maar uiteindelijk wel een duidelijke stijging ná m'n ei. Dus hij schommelt maar raak wat mij betreft
klopt, dat was nepbloeding op dag dat ik normaal ongi zou worden @ Gieg, dus nog even goed aan de klus Ow dat stukje van Limmetje had ik nog niet gelezen, waar staat dat (pag. nr?)
Ik ga maar even afsluiten denk ik, er ligt nog een heleboel werk en ik heb geen zin om daar maandag voor terug te moeten komen, hehe... Tot straks!
Gelukkig hoef ik morgen niet vroeg m'n bed uit, dus hoop op een gezellig avondje Pagina 899 staat het.