En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    beetje wel, maar is nog van vorige week, naar ziekenhuis testen, dinsdag weer ziekenhuis, woensdag vroeg naar huis omdat het niet meer ging.
    En de tijd wat ik op werk was veel hier.....
    Dus moet nu even wat inhalen :)

2. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Hey Debsje.. Alles goed hoor behalve Limmeke heeft enige tijd afstand genomen van het forum. voor de rest over ooievaars, dooievaars, hooievaars, kooievaars gehad.. :) er waren er een paar dames die een melige bui hadden :) zoals je wel terug kunt lezen..

Was je oom gisteren jarig?

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ik begrijp dat Lim even afstand wilde nemen? Waarom precies?

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wel goed voor jezelf zorgen, goed idee, vroeger weg :)
    Fijn dat feestje gezellig was :)

5. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Ieeeeeee ja dan ligt er nog aardig wat werk op je wachten :) jakkie. vandaag heb ik weinig zin om te werken :) was het maar alvast weekend :)

6. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

lims afstand? ook verteld waarom ? :(
    waarschijnlijk omdat ze te ziek is om actief mee te kunne kleppen......arme lims.

Ja oompje is gister 60 geworden dus hele bubs uitgenodigt en uit eten geweest..was hartstikke gezellie maar kreeg pas rond 9 uur mijn eten en had al vanaf 1 uur niks meer gegeten pppfff wat wordt je dan misselijk zeg :)......we gingen rond half twaalf naar huis en ik was maar wat blij dat daaf niks gedronken had want kon me ogen nie meer openhouden..dus rijden was niet verantwoord als ik dat nog had moeten doen hahaah....heb geslapen als een roosje ( natuurlijk door de wekker heen) maar heb echt nog wel ff nodig om hier weer van bij te komen...terwijl ik daar normaal geen enkel probleem mee heb...:oops:
    maar het was gezellie en daar gaat het om toch ? ;)

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @miranke was dat geen innestelingsbloeding?
    Ik zou effe testje doen :)

8. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @Naiobi... ik zou het niet weten. Lijkt me niet zo laat nog, woensdagavond was dag 27 dagen van mijn cyclus...heb een vrij regelmatige cyclus zoals je in mijn onderschrift kunt lezen. Ga er maar vanuit dat het nog wel door zal breken.

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Is enige update dat van Lim?

Heb even gezocht, maar na pag. 899 ook echt niet meer te vinden, zonder uitleg. Er zal toch niets ergs zijn? Kan me best voorstellen hoor, dat je, als je je al zo slecht voelt, dat slechte nieuws van de laatste tijd maar moeilijk kan verdragen...

...maar voor mij blijven jullie toch een uitlaatklep. Hoop dat ze gauw laat weten waarom...

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hay... heb ik wat gemist?

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Miranke, is ook het verstandigst, maar houd ook een beetje moed hè. Ik heb bij mijn beide zwangerschappen, toch beetje spotting gehad rond NOD, maar omdat het niet doorzette, ben ik gaan testen...

12. debsje1977

wat wel erg grappig was gister was....dat mijn tante door de hele zaak bijna zat te gillen tegen wie het maar horen wilde ( de hele fam en vrienden kring van mijn oom en tante dus) dat ik zwanger ben en ze weer oma werd en maar wat graag weer ging oppassen hahahaha...dit keer dus niet mijn moeder (die er ook was) maar mijn tante helemaal uit der pannetje...heb echt zitten gieren van het lachen daar.

13. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    We hebben het nog snel gevraagd, maar ze had niet terug geantwoord.
    Dus.... denk wel dat het te maken heeft dat ze zo ziek is.

Lees het al :) was super gezellig, maar vanaf 1 uur niets gegeten Debsje wel goed voor jezelf zorgen hoor en natuurlijk voor de kleine beeb!
    :) :)

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dames, lichtelijk naar nieuws: heb de hele nacht niet kunnen slapen van buikpijn. Bleken mijn darmen (alweer) maar krampen waren weer beansgtigend.

Het goede nieuws: het is voorbij! Alleen ben ik nu kapot...

15. debsje1977

Juud...ik vond de afgelopen dagen ook moeilijk..werd er behoorlijk onzeker van....maar door testje te doen kreeg ik weer wat meer zekerheid en wil ook niet weglopen voor de narigheid...dat kan er ook gebeuren en daardoor ga je je dat ook weer even realiseren....en vind het alleen maar fijn dat de meiden zich hier goed en veilig voelen ook met rotnieuws......ik dnek dat het bij lims meer is dat ze zo ziek is dat ze niet actief kan meekletsen en daarom heeft besloten nu even aan zich zelf te denken...wat logisch is natuurlijk....ze komt wel terug..echt wel...zodra ze zicht wat beter voelt zien we jollende lims ook weer hier ronddollen ;)

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Juud ze blijven je pesten hé..

@miranke ik had dat ook toen ik zwanger was roze verlies... paar drupjes maar

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Debs: ik ga er ook vanuit dat haar ziek-zijn de grootste factor is. Was alleen wat fijner geweest als ze dat er gewoon even bij zei ;) Maar heb erg met 'r te doen, dus niks dan goeds over onze Lim.

@Nai: ZE? ik heb maar 1 beebje hoor ;) Of bedoel je mijn darmen?

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Jed, what's up?

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik voel me genegeerd...:cry... ik ging vragen hoe het was, maar niemand zei hoi tegen mij...

Deel Deze Pagina