ha, fijn dat je tabletjes hebt! hier alles wel OK, hoewel veel aan hoofd. van achterlijk vroege ongi tot onbetrouwbare uitslag zaad en van werk tot werk. volgens klingelman moet ik niet zoveel nadenken... goh
@cin wel fijn dat je dan weet dat je in december zowiezo weer werk kunt hebben ... Ook al is hiet niet wat je graag wil.. Hier gaat de tent waarschijnlijk ook in december dicht en mag misschien mee naar zwolle.. en nu heb ik zoiets van ehhhh moet ik nu wel door blijven gaan voor een baby? Termijn manneke wel goed verdiend maar toch... Zo ook weer eens een egobericht van mij er tussendoor
Wat vaag staat er een spelling gebeuren hierop het forum ofzo ? ik zet er zo wie zo dus met ZZZZZ neer en dan klik ok van plaatsen en staat er sowieso...
Meiden hellup... Ging net naar de wc en had wat bloed (2 kleine slijmerige drup/propjes bloed)en heel licht bruin slijm (lijkt daar het meest op) kan dat innesteling zijn of niet? dit nog nooit eerder gezien
@ Klingeltje, makkelijker gezegt dan gedaan, laat klingelman maar optijd kwakie inleveren zodat jij binnen 30 min weer in kan leveren bij arts
Hahahah, dat zijn de adviezen waar je iets aan hebt! Is die van mij ook goed in Nai: Ik heb de mazzel ook dat ik geen haast hoef te maken met zoeken, we redden het ook zonder dat ik werk wel. Heb er wel over nagedacht om even te stoppen met "proberen" ivm eventueel ander werk. Maar dan ben je zo weer een jaar verder (zoeken, proeftijd, contractverlening, enz.) en wie zegt dat het snel gaat lukken zwanger te worden. Jeanine: Kan van alles zijn... (Heerlijk behulpzaam... sorry!)
Wel Ok, denk dat ik het ergste heb gehad...... Nu afwachten hoe ik reageer als zusje weer zozwnager reageert opalles (was vorige zw een crime, bij haar was alles erger, kon bij mij niet, etc ) Hopelijk dit keer aardiger, denk enige remedie: Zwanger worden
HUH dat zal toch niet? er is hier echt geen spellings-correctie op t forum hoor (was t maar zo zegt taal-fetishist klingel ) misschien een spook? @rem: mee eens! @cin: mee eens! @jean: het zou kunnen! wel degelijk! maar inderdaad; het kunnen ook 200 andere dingen zijn en daar word je dus GEK van nou ja ik in elk geval
@rem: ja ik denk dat zelf zwanger zijn de enige remedie is! you go girl! je kan zwanger worden, dus het komt echt goed hier net ook meeltje van vrienden: zijn zwanger. 1e reactie: gee vee dee 2e reactie: heel blij voor ze. zeker omdat ik denk te weten dat ze echt al wel 2 jaar bezig waren gek, dat kan je niet vragen, en dat is wel jammer tob tob
Ja, nou echt wel.. ben der ook erg blij mee.. Ben weer een btje mens, zeg maar.. hihi.. Maar nu ben ik aan de pillen hihi.. Had je een hele vroege ongi ja?! Was je normaal wel regelmatig dan?! Wat balen zeg! Heerlijk onvoorspelbaar nu dus..?! bah.. grom.. Van die uitslag van t zaad had ik meegekregen ja! Volgende keer je mannetje het maar eens op tijd laten inleveren / deponeren.. en ga je dan pas druk maken meid, als die uitslag niet goed is! Te veel (doem)denken is niet goed voor de mens! Dus ook niet voor Klingel! Dus in die zin heeft klingelman gelijk.. maarja, makkelijker gezegd dan gedaan.. (zegt een geboren optimist )
@small ja jou bedoelde ik ja! nou ja ik kan moelijk aan ze vragen of ze inderdaad zo lang bezig zijn geweest, ten eerste verraad ik ons dan, en ten tweede, zo open als we hier zijn, zo dicht is het vaak in de ' real world' ik wou gister ook bijna tegen lieve collega zeggen ben ongesteld geworden, had ik helemaal nog niet verwacht, ben super sjaggie want dan verraad je je wederom! aan de pillen? waar je je beter van voelt? knufff