@ Gaby & Klinkel....ga mannetje toch maar bevelen om zaadjes later te deponeren en met potje onder mijn oksel lopen ofzo...... Net testje gedaan, deze was maagdelijk wit! Zal dus echt nog wel een ongi aan gaan komen dan. Merk opeens wel weer van alles (grom, grom)....auwa tieten, steken buik. *zucht*
@rem: ja ik doe jouw wasje ook wel even! @elke cruijff: zwaaaaai! *haalt wel even een cappuccino want nu elke er is gaat het huishouden weer een half uur langer duren*
Ik zeg altijd maar zo: technisch gezien kan je het huishouden meteen doen, maar als je bij de bakker je haren laat doen wordt het gras ook niet vanzelf gemaaid!
@ kling: thanx! wanneer kom je het doen!? Er staat namelijk nog een heeeeeeeeeeeele berg boven... @ elke: hoi! @ marinke: maar dan kan jouw banner toch ook nog niet op 2e dag staan?!
net op werkplee, heeeeeeerlijk aan het plassen, dnek ik k*t, zou ovu testje doen. ik afknijpen, afvegen, maillot en rok goed, naar werkplek, in tas grabbelen, test pakken, onderweg nog plastic bekertje, weer naar plee uitplassen en testen......pfff wat een bezigeheid, natuurlijk nog negatief, maar toch