@ Elke haihai hoe gaat het vandaag met je! @ smallville ze mogen wel op het damestoilet standaard z'n ding plaatsen voor ovutesten hoef je niet heen en weer net z'n apparaat voor tampons/maandverband :d
Zeg klingel moet jij die koffiebonen eerst nog zelf gaan plukken ergens ofzo? Of ben je aan het melken? Die cappucino duurt wel heel lang!
O o o wat zijn jullie toch een slechte huisvrouwtjes [-X ... voel me bijna een buitenbeentje O , haha!
Smallie: En dat valt je collega's niet op? Ik zie ze hier al kijken... Klingel is op weg naar Brazilië, of Colombia, of waar koffiebonen nog meer groeien.
Hallo schatten, Wat heb ik gemist, sinds mijn wandeling? Heb 70 euro (!) uitgegeven aan kleding voor Siem. Maat 80 wordt echt te klein, dus heb rompers, broekjes, truitjes en sokjes gehaald. Als je dat zo leest, lijkt het nog weinig geld, maar hij blijft er maar 1 wintertje in hè... Ach ja, ik besteed het aan 1 stuk (maar draag dat met geluk 3 seizoenen). Niet zeuren Juud. Net ook even via internet een leuk kaartje aan vriendin in Nrd-Holland gestuurd, die 1 oktober (!) jarig was... Heb er maar meteen bij gezet dat ik het vergeten was door hormonen, en heb er een plaatje van een ooievaar bij gezet. Ze zal de hint vast snappen, toch?
Kom maar op als je durft! Jij bent al veels te OUD om mij aan te kunnen! Puh, ligt daar wat op de bank te slapen! :x
vind het niet zo duur klinken hoor Juud! Fijn dat je buik weer normaal doet nu trouwens. Als ze dat niet snapt.....
vrouwelijke collega is al naar huis en mannelijke.... tja alles met het woord man erin behoeft geen uitleg (verdere gang bestaat uit 2 vrouwen en 40 mannen)