HAAI JUUD! je hebt niet veel gemist; gebeuren hier geen heftige dingen (gelukkig) lijkt me super, kinderkleertjes kopen KWIJL ik denk dat je vriendin de hint wel gaat snappen hihiihhiihihiihih
Helaas nog niet nromaal Elke, maar handlebaar... Tis misschien niet duur, maar nog lang geen complete garderobe hoor. 2 broekjes, 2 truitjes... Daar komt hij de winter niet mee door. Er moet dus nog een grote smak geld bij. Maar goed, het is wel superschattig allemaal
Inderdaad leuk hoor Klingel. Ik deed het al voordat ik zwanger was van Siem . Als het nooit zo had mogen zijn, had ik het altijd cadeau kunnen doen...
Alice en Alexia en NrG en en en... Hoewel, de eerstgenoemde was er weer even las ik, leuk! Al is de situatie waar je in zit nu even niet benijdenswaardig...
Dat doe ik niet.. dat durf ik echt niet.. zwijmel weg voor de rekken met rompertjes maar kopen... nee dat niet
nrg was er gister nog gloof ik, maar die is natuurlijk helemaal hyperdepyp van de zwangerheid! dizzy heb ik echt al lang nie gezien, puzzcat trouwens ook nie.. en waar is audrey? (die nieuwe naam heeft die ik vergeten ben) naiobi is offline, ze zei WTF en nu is ze gone. het limmeke-ietszeggenennooitmeerkomen-virus? lim we missen je
Ik heb zojuist iets bedacht he, en dat wil ik toch even met jullie delen... Maar het is wel prive enzo en ik wil het ook niet op straat hebben.... De buren weten zelfs nog van niks... Ik ben er ook gewoon beetje emotioneel van.... En tja, ik weet niet of dit de geschikte plaats is om het erover te hebben.... Maar ik gooi het er toch maar gewoon uit... Denk ik...