ohjeej ik vrees dat hier een elkegrap aan komt maar ik hoop dat t kind gewoon keihard vroegtijdig zwanger is hehhehehhh
Nou ja, dat ze erg misselijk is en zo, dat weet je vast wel. Denk dat ze gewoon even forum-moe was, door recentelijk slecht nieuws van de zwangeren, en het feit dat ze het ook niet meer echt bijbeende hier... Kan me best voorstellen dat ze even voor zichzelf kiest nu.
echt waar? jeetje elke, daar schrik ik toch wel een beetje van dat je dit onverwachte intieme nieuws met ons deelt! ik weet ook niet of je hier op dit forum eigenlijk op de goede plek bent voor zulke ontboezemingen.... ik moet dit even verwerken ik neem even afstand van het forum
Hahahahahaha Elke! Wij allemaal! Zal ik even piesen voor jullie: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
@elke daarvoor zijn we hier niet hoor.. pfff beetje stom zeggen ik wil een beeb pfffff... Ik zit hier voor een cursus punniken
Klingel neemt ook al afstand, das lekker! Ik kan hier niet eens even een geheim met jullie delen. Net zolang tot je de was door de mangel hebt gehaald schat ik zo in!
Elke nog beduusd? wow het heeft je dus wel degelijk geraakt. Zal eens even een kopje thee voor me zetten.. Nog meer people zin in thee? oja puzzycat zit in NOD oktober te kwebbelen.