Punniken, de cursus: Haal draad haal punnikpopje frunnik draad om spijkertjes KLAAR! SO! (snap jou niet hoor, punniken is sooooooooooooooo 1874!)
In dat geval: GEZOCHT, Hongaarse surfdude die niet op Cinman valt, houdt van frunniken, in bezit is van wasmachine (Tobbe is sooooooooo klingel) en in trouwpak klaarstaat voor ambtenaar! Met gouden ring en diamantjes, maar dat spreekt voor zich!
@Jeanine hahhaha jah ... @elke aaaah ik dacht al waarom heeft niemand het over draden enzo... ik hoor af en toe wel eens em erin steken enzo, maar jah zodra ik mijn poppetje hebt gepakt gaat het weer totaal ergens anders over :S
Idd, VROEGER heb ik wat afgepunnikt... maar van frunniken komt de laatste tijd eigenlijk ook niets...
ja, gaat wel weer redelijk goede kant op, heb veel steun (van jullie en man/dochtertje en ouders en zusje) Was even moeilijk met goede nieuws van zusje, maar dat gaat ook weer goed. Ik bloed niet meer, zelfs afscheiding is vandaag zogoed als schoon. Dus langzaam op naar de volgnede ronde
ik snap ook niet waarom elke hier over baby's begint; ikzelf haaaaaaat baby's! ... en ik dacht dat dit een forum was voor mensen die geinteresseerd zijn in het zeer mateloos boeiende Russische Linksdraaiende Perestroika-Line-Dancen Met Panty Op Je Hoofd? 8-[