ik heb dus voor het huwelijk al eens gepunnikt! Maar ik heb de oplossing: nooit trouwen! Als er geen huwelijk is, is er ook geen vóór het huwelijk! 8)
Fijn Small! En kan me indenken dat nieuws van je zus effe hard aan kwam. Gelukkig begrijpt ze jou goed en heeft ze het eerst voorzichtig aan jou verteld. Dikke knuff nog!
Jij hebt gelijk hoor! Het gaat om rechtsdraaiende punnikende perestroika, rpp zeg maar voor intimi. klingel trek je hoofd uit die mangel! NU!
Hai Meiden, Wat is het hier weer gezellig! Ik moet NU op de fiets springen en hypotheekofferte ophalen die EN scherp is, EN nog steeds aan ons wordt afgegeven ook al ben ik Koos Werkeloos... Das dus GOED NIEUWS! O ja, vanochtend echt geen streepje meer te zien. Loos alarm dus! Bah, maar dan wil ik ook niet meer misselijk zijn! Klep lekker door, heb ik zo weer wat te lezen!
En natuurlijk met groene, griekse panty op hoofd small. ook klingel laat denk ik de echt vanzelfsprekende dingen weg!
Veronika moet nu op de fiets springen en als ze terug is juichen om haar scherpe hypotheekofferte, dan 4 dagen wachten voor ze nog een test waagt!
Neee Punnikeen is sooooooooooo1874. Ik doe aan zeer mateloos boeiende Russische Linksdraaiende Perestroika-Line-Dancen Met Panty Op Je Hoofd