Naiobi is scherp vandaag, luister goed naar haar Veronika! Ook scherpe hypotheekmutsjes mogen meedoen met de rpp!
@bowen vul jij je temp. op de cijfer nauwkeurig in ? Ik had begrepen dat jehet naar boven of onder moest afronden...
@small: misschien eens goed met je zus praten, zodat jullie elkaars gevoelswerelden (ergens mijlen uitelkaar, ergens juist precies dezelfde) beter kunnen begrijpen en trekken?
Ik denk het.. nu moek ook zeggen dak ondertussen op de MSN zit en een online spelletje aan het doen ben.. kan der ook mee te maken hebben.. haha.. (*wil niet toegeven dat t aan de hormomen ligt*)
@elke: groene griekse pantys, dat is soooooooooo vanzelfsprekend dat ik het niet eens vermeldde! ps ik zit niet in de mangel, de mangel zit in mij!
Dilemma: is het normaal dat je als je tot op heden 3 krakelingen en 1 kop thee hebt gehad, hoofpijn hebt en honger?
Het blijft Verweggistan hè? Soms mis ik mijn oude vertrouwde Noord-Holland wel hoor, daar hadden ze tenminste hippe hobby's. Hier punnikten ze vorig jaar nog op het schoolplein. En loloballen, zijn die niet meer in dan?
ze snapt het ook wel ze verzint er zelfs dingen bij die ik niet erg vind bijv. dat ik bijna 33 ben en ik neit meer de jongste ben en ze het me daarom gunt..... Daar denk ik niet eens aan, zit ik zelf niet mee Blijkbaar zusje wel maar tot nu toe gaat het wel goed, ze weet ook wel dat ze nu even niet moet aankomen dat ze misselijk is en hier pijn heeft en hier en hier, en dat stom is en die stom reageert...etc