He.. net terug uit de sportschool, lekker aan een bakje leut heb ik wel even forum verdiend toch? Nog nieuwtjes gemist..?
jippie, hiuer zijn jullie allemaal! Gezelligheid, tnx Limmeke voor de link. wanneer ga je trouwen? Gefelciciteerd.
uumm over een week of drie denk ik heel spannend die echo idd meis.....zou haast niet kunnen wachten denk ik hihihi
heb zo geeeeen zin om huis schoon te maken..maar ja moet me toch een nu schop onder de kont geven en aan de gang gaan.. Fijne dag meisjes!
zo de taart is binnen en de boodschapjes ook. nu mag mama in spe een extra stukje taart eventjes omdat ze s'ochtends geen eten weg krijgt vinden jullie ook niet 8)
Wat spannend, hoop dat je dan een perfect kloppend hartje mag zien! Ja ben wel opgelucht dat ik er eindelijk iets mee kan ipv mezelf te frustreren..ben benieuwd.
ik doe ff niks meer. over een kwartiertje mijn zoon ophalen uit school en dan gaat hij vast een eitje bakken voor ons. 8) autisme is soms zo lekker voorspelbaar. dochterlief komt om kwart over 2 thuis.
Veel plezier! Lekker je hoofd bij praktisch soppen, heerlijk! Even niet denken aan je lijf dat op de truukentour is of die datum van volgende week...