Wacht maar, tot je zwanger bent.... 13 weken onderweg en al zoooooo vaak naar verlangd: een lékker stuk vlees...
@small: gelukkig doet ze ook haar best.. lastig he... knuffff @bowen: wat leuk dat je ons hebt uitgenodigd voor een superdiner! hoe laat kom je voorrijden? @de lolobal: arghhh sentiment! leuk was dat, en wat ben ik daar vaak van af gepleurd heheheheh hee zeg even heel wat anders ik had immelimmelimmme gemaild nadat ze zich zo abrubt had afgemeld gister, om te vragen of er niets ernstigs was ze pb-de net terug dat alles opzich okee is, alleen dat ze doodziek is van misselijk enzo EN dat er wat trubbles thuis zijn omdat ze vreemd is gegaan!
@juud ik heb nog wel een foto gevonden van een member van onze rrp ... http://img246.imageshack.us/img246/7396 ... valwg2.jpg
[quote="klingel @de lolobal: arghhh sentiment! leuk was dat, en wat ben ik daar vaak van af gepleurd heheheheh hee zeg even heel wat anders ik had immelimmelimmme gemaild nadat ze zich zo abrubt had afgemeld gister, om te vragen of er niets ernstigs was ze pb-de net terug dat alles opzich okee is, alleen dat ze doodziek is van misselijk enzo EN dat er wat trubbles thuis zijn omdat ze vreemd is gegaan! [/quote] Was, oh nee, BEN er keigoed in! Was dat niet een persoonlijk PB'tje Kling?
ja ik weet het ook niet precies maar ze schreef dat ze helemaal verliefd is geworden op ene Curver...