hee die uitspraak heb ik eerder gehoord heheheheh maar eh, tja, ze zit een beetje te sletten met ene Curver dus, schijnt een grijs type te zijn bij wie ze veel kwijt kan. maarreh, dus. ik ga lekker taco's maken vanavond, had ik opeens zin in hehehheeh
Owh nou heb ik hele maand al verkeerd gedaan Ik heb alle standen nog op papier, maar effe uitzoeken of ik dat kan aanpassen.
Wat een briljant idee! Mijn hemel, je zou bijna denken dat iemand het daar gister over gehad heeft.... Oh en een tip: neem halfvolle zure room he, mag je 2x zoveel! En wanneer heb je die uitspraak eerder gehoord?
er is meer in de wereld dan itailanen, hongaren en aardappelen hoor! ik heb zelfs gehoord dat er zelfs in friesland wel eens mexicaans wordt gegeten!
Elke, ik snap dat logisch denken voor jou bijzonder moeilijk is. Maar ik zal het proberen in Jip en Janneke taal uit te leggen. Bowen gaat vanavond aan de wijn, wijn = alcohol. Alcohol = niet autorijden! Dus Klingel en Elke moeten taxi nemen als ze met Bowen mee uit eten willen. Schnappie?
maar dat kan ook een broodje-aap-verhaal zijn natuurlijk! @elke: die uitspraak? uuuuu nou bijna bij elke (!) middernachtse buikpijnsessie heheheheheh ennu gaak kaas halen op de markt bij *de knappe kaasboer*
nouja, zou niet zo gek veel uitmaken, toch!? alleen dat dan sommige tempen iets dichter bij elkaar zullen liggen. en je een golflijntje krijgt ipv zo'n zaag.. haha.. maar je kunt, als je wilt, gewoon je temp overnieuw intypen hoor!
Meen je dat serieus? Nog nooit gehoord dat Friezen mexicaans eten! Zij zijn toch van de prehistorische tijd?
@bow: we nemen wel een taxi, aangezien jij aan de schnapps gaat. lekker wijn drinnken bow, das goed voor je (en ook voor de wijn-omzet en dat is dan weer goed voor klingelman en dat is dan weer goed voor klingel)