zo.. zitten.. voelt goed op de voeten zeg. ben hele dag rond rennen.. denk dat zwanger zijn een beetje invloed heeft op het 'doorzetten' . heb het gevoel dat alles schoon moet. gordijnen zijn gewassen en hangen weer. ramen gelapt. gestoft, afgenomen. en nu wil ik rusten.. niks meer doen. hoe gaat het hier meiden? nieuws?
hey pix! alweer een goede reden om zwanger te zijn: dat je zo'n superhousevrouw wordt heheheheh! hier is t okee, het niveau vandaag was zeer onder NAP maar dat mocht de pret niet drukken, integendeel; het was zeer druk met de pret! en nu zit iedereen mexicanen te kanen en is het wel kalm ende vredig..... jij rustig aan doen he! smak
hehe. jazeker klingel.. ik hoop niet dat ik wekelijks zoiets ga doen. mijn vriend zei dat ook.. doe je wel rustig aan want je bent zwanger. moest wel lachen omdat ik het op dat moment vergeten was. is wel lekker om schone gordijnen te hebben.. rookvrij weer! en nu voor goed haha.. fijn idee.
jep bow, ik had liever de KKB binnen gehad maar je kan niet alles hebben he maar bouwstof is trouwens echt wel IRRI he! hoe kwam dat ook alweer?
ja ik dacht al zoiets maar hier weet je nooit zeker of klussen niet over babys gaat hehehehehhehehehehhe patatjes? bah!