Eg nie! Ik heb restje mexicaan op broodje met kaas erover in oven geschoven! Elkeman heeft de rest mee naar huus, die is weer 400 koeien aant melken.
ik ga zo pizza eten.. eigenlijk niet zo goed omdat we morgen avond uit eten gaan en weten nog niet waar we heen gaan en dat zou best een pizzeria kunnen zijn. nou ja dan neem ik spaghetti of zo
lekker pixie! En doe wel beetje rustig aan hoor meis, je wilt jezelf nooit iets kwalijk kunnen nemen. Maar dat hoeft ook niet, alles gaat bij jou helemaal GOED!
Ja dat is mooi mooi mooiman! Het leven dat is een groot feest! Dat is voortaan jullie song Bowen! whahaha
klingel geeft bowen klingelwijn klingel geeft naoibi elkecola klingel geeft elke alle mannen behalve die van haar klingel geeft bowen zwart jurkje met diamantjes als knoopjes derop en een zwarte bloemenpanty klingel geeft pixie de pizza van cinman klingel geeft mila een duw: zeg eens wat! klingel geeft mexicaan een aai: nu zit je nog op een broodje; zo meteen zit je hier in de oven! klingel geeft zichzelf een nieuwe WW hoppa