bow: tis een dikke vette chardonnay uit la douce france! gamaar even tutten! elke: eet smakelijk! ik ga even koken tralala
Oh leuk hoor! Ben ik er eindelijk, nog net een half uurtje voordat m'n loving schoonouders op de stoep staan... zijn jullie helemaal STIL
hi cin! ovu testen stress? whiiiii komt goed mEIssje! zo meteen visite? leuk toch? vergeet niet cinman vanachter (is dat een woord?) het behang te halen!
Hey, hoe gaat ie hier? Heb t ff druk gehad afgelopen dagen, en nu niet zo'n zin om 90 (!) pagina's terug te lezen... Hier gaat alles goed, heb de 27ste mijn eerste afspraak bij de gyn (ivm (nacht)epileptie moet ik daar)
Cinman is onderweg naar huis. Ik ga even een pizza in de oven gooien, ook voor hem (sorry Pix ) Denk dat m'n ei dan toch al geweest is maar ssssst niet tegen cinman vertellen
ei is geweest denk je ja? gewoon nog een cinneklus doen hee pssst maar waarom zw test? @nrg haaaaaaaaai hoe is ie voel je je goed?
Hai NRG, WOEI! Afspraak bij de gyn, gaaf! (Waarom is minder gaaf bedenk ik me ineens, maar goed, je snapt het vast wel...) Hier op zoek naar ei. Bowen, Kling en Milla zijn ongi (ik vergeet vast iemand, SORRY)
Hihi, en wel weggoien die testjes he cin! Voordat speurneus Cinmanmoeder ze vindt! jammer dat er niks op te zien is (nog)
Succes Lautje! En tot morgen....(jij bent nog wel even bezig met enorme dosis Hoogstaande Humor! Whahahaha