En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hier ook lekker weer... wat doe ik eigenlijk binnen?

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh hij heeft ooit ook dan een 3d babykamer ingericht voor schoonzus.. gaat voor ons ook doen als het zover is

3. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Wat zullen jullie straks een mooi geboortekaartje krijgen dan!
    Leuk hoor :)

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    das wel stoer zeg, een 3D babykamer

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    het weer klaart wel op meisjes.. zonnetje komt zo weer tevoorschijnen voor degene waar het niet mooi is

6. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    small, wat shit, dikke knuffel

Yint, dank je voor je liever woorden en inderdaad het helpt

Hier schijnt het zonnetje!

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hier heeft het net geplenst en nu het zonnetje weer :D

meiden: wat zouden jullie kiezen...een 3 en 2 zits of een hoekbank en waarom?
    wij komen er maar niet uit...hebben een giga grote huiskamer waar een hoekbank met het gemak inpast en hebben we nog ruimte over...een 3 en 2 zits past dan natuurlijk ook met gemak...wat ow wat moeten we doen?

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    met onze kamerverdeling is een 3 en 2 zitsbank beter. momenteel een hoekbank die niet in de hoek staat... tja.. niet handig

maar.. ik heb liever een hoekbank toch.. want het is romantischer vind ik :D

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    GOEDE.. euh... sh*t kan net geen morgen meer zeggen.. MIDDAG!

hoe is het met jullie?

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ limm: beterschap! als het goed is, ben je nu klaar met werken en kun je de hele dag lekker uitrusten! doen dus... dikke knuff!

@ small: dikke knuff! kan me voorstellen dat t even moeilijk was, vind ik heel normaal! en nu maar hopen op snel goed nieuws!

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ik heb zelf ooit hoekbank gehad, is met ex mee verhuist.

maar vind het niet erg, in dat hoekje zitten was toch niet fijn, ook met mijn lkorte pootjes vind ik normale bank fijner

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

wat pix zegt idd vind het ook lekker romantisch..weij zijn nogal van het knuffelige dus lekker bij elkaar op de bank hangen en hazeslaapjes doen samen over mekaar heen hangend enzo :oops: (zitten ook nooit "normaal" op de bank maar hangen er echt op en benen op de bank enzo )hebben nu een 3 en 2 zits en moet zeggen dat ligt hangt niet altijd even makkelijk...maar ja als je visite krijgt is een 3 en 2 weer makkelijker denk ik dan

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    voor visite niet handig, maar voor saampjes super

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    wij hebben gewoon een 4 zits genomen ;) haha.. ook handig :p

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik zou kiezen voor een hoekbank, maar dat wist je denk ik wel :p
    Ik vind het heerlijk en je kan er veel lekkerder op hangen dan op een 3 of 2 zits. Ook het hoekstuk vind ik heerlijk, omdat je daar lekker languit kan zitten en de kinderen vechten om in de hoek te kunnen zitten!

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Wij hebben maar een bank en een grote stoel. Dit kwam omdat we de bank voor niets kregen. We wilden een hoekbank. Wij zitten nammelijk altijd in de kleermakerszit... Ja ook op een stoel. Vaak laten we dan een been hangen. Wij zijn ook niet groot. We wilden een hoekbank omdat wij vaak veel mensen over de vloer krijgen. Een grote hoekbank kan meer op dan op onze bank. Het moet ook wel in je huis passen. Mijn schoonzus heeft een onwijs grote hoekbank en die vind ik echt gaaf, maar er moet wel ruimte zijn. Voor haar was het gewoon beter vanwege de ruimte. Er past gewoon meer op vooral met kids. (zij heeft 3 kids en een pleegkind)

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    *zet even de ego-modus aan*

@ all: hier alles wel oke, maar voel me nog steeds niet super... eigenlijk moest ik alleen nog morgen werken en was dan lekker tot en met maandag vrij! gelukkig, dacht ik.. nu belde net mijn leidinggevende op, dat iemand zich heeft ziek gemeld dat ze nog een slaapdienst zoeken van zondag op maandag.. en dat er wrs een dienstopdracht voor iemand aan zit te komen... *Grom* ik heb zo'n vermoeden dat ik het deze keer ben... achja, we zullen zien...

*zet ego-modus weer uit* ;)

18. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    wij hebben 2 zits en 2 fauteils...

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wij hebben zelf 2.5 zits bank en 3 lekkere zit stoelen, bank van schoonmama en stoelen via marktplaats

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0

Nou Remmar, hopelijkkiezen ze iemans anders uit voor de opdracht en heb je vrij

Deel Deze Pagina