veronica is elke vrijdag.. wil je zeggen dat je het leuk vind. Het is nu af hoor.. Nu komt er de grote beurt :S
haha nee ik baalde daar eerst ook van want alle goede films komen op veronica cin woon jij ook in de buurt van asperen ?
In België niet hoor In Nederland ook niet trouwens, maar goed, de meeste mensen wel denk ik. Dames, ik vind het leuk dat jullie er zijn maar ik ga naar bed. Moergen de hele dag met de schoonouders op pad, dus heb m'n slaap nodig, hihi. Tot morgen...of zondag.
owjaaaaaa ](*,) jij kom uit belgie, vandaar haha is goed meissie , weltrusten spreek je snel doeiixxx
whahaha ik zag je online komen op msn euh weet niet eigenlijk of er nog nieuws is, ben vanmiddag ook bijna niet online geweest en het is teveel om terug te lezen hoe gaat het met je ? en met je rug ?
@Klingel: Ja best goed, maar erg onzeker, ook door de niet echt positieve berichten uit deze bus. Maar dat schijnt erbij te horen... @Cin: Vindt t ook gaaf hoor, eerste afspraak, ben dan 6 weken, dus misschien horen we t hartje dan al Ennuh, spannend die derde instantie zwtesten....! @Milla: Ongi? NEEEEE! Hoe kan dat nou? Dat hadden we niet afgesproken, stoute ! @Lautje: Oh, ook al vergeetachtige-jan aan t spelen? Ik had tussen de middag kiprolletes met tomaat, pesto en kaas bij de poelier gekocht, en op mijn werk in de koelkast gelegd. Kwam op t station aan om 5 uur, zonder kip! Nu eet mijn collega die vanavond dus lekker op
haha hij komt tegen de avond thuis, heb hem net een smsje gestuurd dat hij gewaarschuwt is als hij thuis komt want ik ben zo krols als de pest haha
dames ik ga er ook van tussen. Heb helaas weer mijn adapter vergeten. Ligt dus nog op mijn werk en ja mijn batterij van mijn laptopje is weer bijna leeg Ik ga jullie verlaten dames.. Nog veel kletsplezier en wens jullie een goede nacht toe... Gaby klus ze morgen byebye zwaaizwaai
hoop dat je morgen dan naar je werk moet want anders zit het weekend er nog tussen voor dat je de oplader terug heb weltrusten meissie doei xx